Artifact land
Moderator: Admins & Moderators
- collectocrat
- Adept
Artifact land
Nieuw land type is artifact land zie deze link:
http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/daily/rb87
Wat vinden jullie ervan?. Ik vind het wel grappig en zie ze al in mijn Sneak Attack deck zitten. Maar er zijn natuurlijk vast wel meer leuke dingen mee te verzinnen.
http://www.wizards.com/default.asp?x=mtgcom/daily/rb87
Wat vinden jullie ervan?. Ik vind het wel grappig en zie ze al in mijn Sneak Attack deck zitten. Maar er zijn natuurlijk vast wel meer leuke dingen mee te verzinnen.
Drop your weapon.........and the coffin!!
-----
Ga er maar vanuit dat ik het in mijn posts over T2 (standard) heb.
-----
Ga er maar vanuit dat ik het in mijn posts over T2 (standard) heb.
- KingFatass
- Wizard
Ik vind deze trouwens best wel goed:
Glimmervoid? (or Out-Country?)
Land (R)
At end of turn, if you control no artifacts, sacrifice Glimmervoid (?).
T: Add one mana of any color to your mana pool.
Ook bestwel speelbaar in T1.
En zelfs een Mox in T2:
Mox ____?
Artifact (R)
Imprint - When CARDNAME comes into play you may remove a nonland card in your hand from the game. (The removed card is imprinted on this artifact.)
T: Add one mana of any color shared with the imprinted card to your mana pool. (Colorless is not a color.)
David
Glimmervoid? (or Out-Country?)
Land (R)
At end of turn, if you control no artifacts, sacrifice Glimmervoid (?).
T: Add one mana of any color to your mana pool.
Ook bestwel speelbaar in T1.
En zelfs een Mox in T2:
Mox ____?
Artifact (R)
Imprint - When CARDNAME comes into play you may remove a nonland card in your hand from the game. (The removed card is imprinted on this artifact.)
T: Add one mana of any color shared with the imprinted card to your mana pool. (Colorless is not a color.)
David
- collectocrat
- Adept
- collectocrat
- Adept
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
jep, dat kan ja (meestal wordt het welden genoemd btw)
Ik vind die landjes erg cool, ze worden erg goed met goblin welder idd, ook met tolarian academy, metalworker, etc. Dat zowel wit als groen nu voor 2 mana een landje kan slopen is wel beetje minder...
Dat 5 kleuren landjes is btw ook wel leuk, maar lastig om te spelen, geef mij denk ik maar city of iets dergelijks.
mazzel
pi
jep, dat kan ja (meestal wordt het welden genoemd btw)
Ik vind die landjes erg cool, ze worden erg goed met goblin welder idd, ook met tolarian academy, metalworker, etc. Dat zowel wit als groen nu voor 2 mana een landje kan slopen is wel beetje minder...
Dat 5 kleuren landjes is btw ook wel leuk, maar lastig om te spelen, geef mij denk ik maar city of iets dergelijks.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
En rood niet te vergeten! De shatter wordt zelfs gereprint.pi schreef:Ik vind die landjes erg cool, ze worden erg goed met goblin welder idd, ook met tolarian academy, metalworker, etc. Dat zowel wit als groen nu voor 2 mana een landje kan slopen is wel beetje minder...
En Shatterstorm (of iets dergelijks) zal ook wel weer gespeeld gaan worden en dan is het erg vervelend als ook nog je landjes stuk gaan...
Verder vind ik het idee wel erg leuk.
David
Ik bedoel Artifact en Land. Nu heb je weer 2 types aan je kaart zitten en dus ook weer meer kaarten die Artifact Land vernietigen wat staat tot niet goed. Nu worden kaarten zoals Shatterstorm en Purify Armageddons alles dan voor je tegenstander (als je zelf zonder AL speelt).KingFatass schreef:Beetje lame opmerking G.
GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
- collectocrat
- Adept
- collectocrat
- Adept