VOETBAL EK 2004
Moderator: Admins & Moderators
VOETBAL EK 2004
Vanavond weten we of Nederland tijdens het EK 2004 in Portugal aanwezig zal zijn. Als Nederland gelijk speelt of verliest kunnen ze zich nog via de play-offs plaatsen dus nog nix aan de hand.....................
Plaats hieronder de uitslag die je verwacht.
1-2
GForce
Plaats hieronder de uitslag die je verwacht.
1-2
GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
- collectocrat
- Adept
- bastial fury
- Adept
- KingFatass
- Wizard
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
in overige mag alles in principe, maar toch, ik kan ook niet zeggen dat ik me erg druk kan maken om de uitslag... Maar ja, anderen blijkbaar wel he.
mazzel
pi
in overige mag alles in principe, maar toch, ik kan ook niet zeggen dat ik me erg druk kan maken om de uitslag... Maar ja, anderen blijkbaar wel he.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- collectocrat
- Adept
- bastial fury
- Adept
Ja, sorry, maar als je zo speelt als tegen Tjechië (en dat voind ik nog een van de betere wedstrijden) dan verdien je het ook niet om op het EK te spelen. t'Is met het huidige Oranje een beetje net als met het bouwen van een goed deck: je kan wel al je superdure rares bijelkaar gooien, maar dat gaat dus niet werken...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana"
Yup voetbal is net Magic. Je moet een balans vinden tussen de kaarten. Niet alleen dikke rares erin gooien, maar ook niet alleen blauwe kaarten en plain want dat gaat ook niet werken.
Ik kan trouwens niet zeggen dat nederland een goede wedstrijd speelde hoor, ik vond ze maar bar slecht. Vooral van Bommel en van Nistelrooy waar om te janken...................
GForce
Ik kan trouwens niet zeggen dat nederland een goede wedstrijd speelde hoor, ik vond ze maar bar slecht. Vooral van Bommel en van Nistelrooy waar om te janken...................
GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!