Troll Ascetic
Moderator: Admins & Moderators
Troll Ascetic
Kan iemand mij eff uitleggen wat er zo goed is aan troll ascetic, ok het is een leuke kaart, maar sommigen hebben het al over dat dit een van de beste kaarten van de set is, is dat niet een beetje overdreven??
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
als ik me goed herriner was ie een 3 mana (2g) 3/2, met regenerate voor 1g die untargetable is voor je tegenstander is. Oftewijl hij is flink moeilijk te slopen, kan redelijk hard beuken en is dus al met al best wel ene goeie kaart.
mazzel
pi
als ik me goed herriner was ie een 3 mana (2g) 3/2, met regenerate voor 1g die untargetable is voor je tegenstander is. Oftewijl hij is flink moeilijk te slopen, kan redelijk hard beuken en is dus al met al best wel ene goeie kaart.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- KingFatass
- Wizard
- KingFatass
- Wizard
WOW, wat een absurde prijzen !!! (daar kan nm niet aan tippen)KingFatass schreef:Chrome mox staat hiet in utrecht in de winkel al 24! en de sepcter op 8!
Koopt de winkel ook in ???
Als het zois wil je me dan ajb het adres geven dan verkoop ik graag mijn twee scepters.
As mallable as molten steel but,
as dangerous as the finished blade.
-------Magma Sliver-------
http://refs.magictraders.com/Mark_Houben.html
as dangerous as the finished blade.
-------Magma Sliver-------
http://refs.magictraders.com/Mark_Houben.html
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,KingFatass schreef:Al denk ik wel dat de ascetic niet echt superduur wordt. Chrome mox staat hiet in utrecht in de winkel al 24! en de sepcter op 8!
al op 24? Denk dat nog op 24 een betere omschrijving zou zijn, ik verwacht niet dat deze beide kaarten zo hoog blijven, zelfs niet in de winkel.
mazzel
pi
- KingFatass
- Wizard
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
@Yodaboy: dat was ook mijn reden
@KingFatass: kijkend naar hoe goed ie is vind ik 24 euro gek veel! De mox diamond deed maar 35 gulden in de duurste winkel die ik toen kenden toen ie net uit was... Sorry hoor, maar die prijs is echt veels te hoog en zakt echt nog wel.
mazzel
pi
@Yodaboy: dat was ook mijn reden
@KingFatass: kijkend naar hoe goed ie is vind ik 24 euro gek veel! De mox diamond deed maar 35 gulden in de duurste winkel die ik toen kenden toen ie net uit was... Sorry hoor, maar die prijs is echt veels te hoog en zakt echt nog wel.
mazzel
pi