Platinum Angel

Vragen over Magic: the Gathering? Of kom je ergens niet uit? Stel hier je vragen met betrekking tot de spelregels van Magic the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Yodaboy
Wizard
Contacteer:

Platinum Angel

Bericht door Yodaboy »

'You can't lose the game and opponents can't win the game.'

Wat als je tegenstander je nou toch op 0 leven weet te brengen of je kunt geen kaart meer pakken want je libary is op? Hij kan niet winnen en jij niet verliezen maar wat gebeurt er dan? Ga je dan naar -1 leven ofzo?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
David
Wizard
Contacteer:

Bericht door David »

Alles gaat gewoon door zoals normaal behalve dat als je verloren zou hebben je nu niet verloren hebt. Dus damage doet nog steeds je levensaantal verlagen, ook al is het al 0 of negatief. Als je iets moet doen dat niet kan (zoals een kaart pakken) dan gebeurt het gewoon niet (zoals altijd bij magic).

David
Yodaboy
Wizard
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

Ok ik snapt het :) . Hoewel ik het nog steeds een raar idee vindt dat je op -50 leven kan komen te staan, maar goed, wie ben ik? :lol:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

minder dan -50 levens, paar honder poison counters, final fortune bijna net zo goed als time walk, gestroked worden voor een paar honderd, etc.

Gelukkig is de angel niet zo heel moeilijk dood te krijgen en verlies je meteen als dat gebeurd en een of andere verlies conditie is op dat moment waar. Oftewijl beuk lekker door op je tegenstander, en net als ie denkt te kunnen winnen mik je de shatter die je al aardig wat beurten hebt achtergehouden op zijn angel...

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie