Album Tips
Moderator: Admins & Moderators
- collectocrat
- Adept
Album Tips
Plaats hier je album tips. Voor het overzicht stel ik het volgende voor:
Geef even aan om wat voor muzieksoort het gaat. Noem de artiest en dan de album titel. Even een voorbeeld:
Hiphop:
Beastie Boys - Check Your Head.
Reggae:
Steel Pulse - Tribute To The Martyrs
You catch my drift?
Geef even aan om wat voor muzieksoort het gaat. Noem de artiest en dan de album titel. Even een voorbeeld:
Hiphop:
Beastie Boys - Check Your Head.
Reggae:
Steel Pulse - Tribute To The Martyrs
You catch my drift?
Drop your weapon.........and the coffin!!
-----
Ga er maar vanuit dat ik het in mijn posts over T2 (standard) heb.
-----
Trance:
Sensation 2003- black cd 1/2
Sensation 2003- white cd 1/2
Sensation the mega mixes 2003.
Lekkere muziek om vol open te draaien en dan huiswerk maken.
Sensation 2003- black cd 1/2
Sensation 2003- white cd 1/2
Sensation the mega mixes 2003.
Lekkere muziek om vol open te draaien en dan huiswerk maken.
As mallable as molten steel but,
as dangerous as the finished blade.
-------Magma Sliver-------
http://refs.magictraders.com/Mark_Houben.html
as dangerous as the finished blade.
-------Magma Sliver-------
http://refs.magictraders.com/Mark_Houben.html
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
dit vind ik aardig idee.
Gabber:
3 Steps Ahead - Most Wanted & Mad
De eerste cd van PPP. Deze cd heeft nog heel duidelijk invloeden uit de happy hardcore periode, hetgeen vooral te merken is aan de vrolijke melodietjes en lyrics. Vergis je alleen niet, een harde bass is wle degelijk ook aanwezig.
3 Steps Ahead - Junkie
De tweede cd van PPP is duidelijk meer volwassen, de muziek is wat rauwer, wat moeilijker te begrijpen en er zit een boodschap in. Verwacht van de 2e cd niet vergelijke bare muziek met de eerste cd.
Ultraviolence - Killinggod
De cd begint zeer rustig, en bij vlagen vraag je je af of je werkelijk naar hardcore aan het luisteren bent, maar naar mate je verder luisterd word dit steeds duidelijker. Zo rustig als de cd begint zo hard eindigd ie. Zeker de moeite van het proberen waard. Van de andere cd's van ultraviolence kan ik superpower afraden, terwijl de rest (I destructor & psycho drama) wel aardig is, hoewel die ondertussen een beetje oud klinken. Voor de terror-fans is onder de naam johny violent ook de cd shocker uit gebracht, deze is best leuk als je van terror houdt.
Hier naast wil ik voor iedereen die wel eens in een vage bui is de cd's van Kraftwerk aanraden, dit is Elektronische muziek vanaf het begin van de jaren '70.
mazzel
pi
dit vind ik aardig idee.
Gabber:
3 Steps Ahead - Most Wanted & Mad
De eerste cd van PPP. Deze cd heeft nog heel duidelijk invloeden uit de happy hardcore periode, hetgeen vooral te merken is aan de vrolijke melodietjes en lyrics. Vergis je alleen niet, een harde bass is wle degelijk ook aanwezig.
3 Steps Ahead - Junkie
De tweede cd van PPP is duidelijk meer volwassen, de muziek is wat rauwer, wat moeilijker te begrijpen en er zit een boodschap in. Verwacht van de 2e cd niet vergelijke bare muziek met de eerste cd.
Ultraviolence - Killinggod
De cd begint zeer rustig, en bij vlagen vraag je je af of je werkelijk naar hardcore aan het luisteren bent, maar naar mate je verder luisterd word dit steeds duidelijker. Zo rustig als de cd begint zo hard eindigd ie. Zeker de moeite van het proberen waard. Van de andere cd's van ultraviolence kan ik superpower afraden, terwijl de rest (I destructor & psycho drama) wel aardig is, hoewel die ondertussen een beetje oud klinken. Voor de terror-fans is onder de naam johny violent ook de cd shocker uit gebracht, deze is best leuk als je van terror houdt.
Hier naast wil ik voor iedereen die wel eens in een vage bui is de cd's van Kraftwerk aanraden, dit is Elektronische muziek vanaf het begin van de jaren '70.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- bastial fury
- Adept
- KingFatass
- Wizard
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
- collectocrat
- Adept
70s/Soundtrack:
Herbie Hancock - Death Wish
Lalo Schiffrin - Dirty Harry
De soundtracks van twee van mijn favoriete films. Instrumentaal met veel freaky geluiden. Voor de een niet om aan te horen, voor de ander meesterwerken. Probeer het eens uit zou ik zeggen.
Herbie Hancock - Death Wish
Lalo Schiffrin - Dirty Harry
De soundtracks van twee van mijn favoriete films. Instrumentaal met veel freaky geluiden. Voor de een niet om aan te horen, voor de ander meesterwerken. Probeer het eens uit zou ik zeggen.
Drop your weapon.........and the coffin!!
-----
-----
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer: