Vreemde conversaties via IM (MSN en zo)

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
pi
Archmage
Contacteer:

Vreemde conversaties via IM (MSN en zo)

Bericht door pi »

Oy,

ik heb redelijk vaak mensen gehoord over dat gesprekken voeren via IM (instant messaging) meestal nergens over gaan en dat mensen toch niks durven te zeggen en dat er niks boven een normaal gesprek gaat, face to face zeg maar.

Persoonlijk is mijn ervaring heel anders, ik heb de meest vreemde gesprekken via IM, waarbij ik echt van alles te horen krijg waarbij ik me ten zeerste af vraag of ik die normaal ook te horen had gekregen.

Wat is jullie ervaring, wat is het meest open gesprek dat jullie hebben gehad via IM?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Dragonheart
Sorcerer
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Nada. Ligt aan mijn gesloten aard, schat ik.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Yodaboy
Wizard
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

Hey,

Ben het met je eens. Hoor meestal dingen via MSN die je anders nooit te horen had gekregen. Verlegen mensen voeren dan ook ineens hele gesprekken en mensen waar je nooit iets tegen zegt beginnen hele openbaringen tegen je. :? Vind zelf dat dat eigenlijk het enige leuke is van IM.

Groeten, Yodaboy
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
The Quizmaster
Wizard
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Zoveel gesprekken over MSN heb ik niet (de meesten die in mijn lijst staan spreek ik alleen als ze wat van me nodig hebben...). Maar de gesprekken die ik dan vaker heb gaan over de meest uiteenlopende dingen... maar echt vreemde gesprekken heb ik niet echt..
Grolsch G.
Master

Bericht door Grolsch G. »

De meeste mensen op mijn MSN-lijst zijn normaal. Daar is echter één grote uitzondering op...... Dat is zo'n gozer die ergens op de 13e verdieping van een flat in zijn eentje (nou ja, met zijn 41 Withered Wretches) allerlei vreemde berichtjes stuurt, waarvan hij dan vervolgens zegt dat het zijn vriendin was...... :lol:
At the beginning of your upkeep, you may put a charge counter on AEther Vial.
{T}: You may put a creature card with converted mana cost equal to the number of charge counters on AEther Vial from your hand into play.
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik heb echt vele van die mensen die echt veel meer vertellen via IM, tot echt de gekste dingen aan toe (sex in het pashokje van de C&A tot wat ze allemaal uitvoerden toen ze dronken waren, het haten van hun hele familie tot wie ze nou weer leuk vinden, met als toppunt toch wel eentje die uit ging leggen hoe het zou zijn als wij naar bed zou gaan (en ze liet daarbij geen details weg), ow, enne, dit meisje had al een paar maanden een vriend...). Ik vind het ook meestal wel grappig allemaal, maar soms gaat het me wel wat ver.

@The Quizmaster: sorry! ;)

mazzel

pi
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

kom op mensen, gekke verhalen wil ik horen!

:D

mazzel

pi
David
Wizard
Contacteer:

Bericht door David »

Volgens mij moet je dan gaan MSN-en...
Plaats reactie