Tja, het blijkt dat mensen blij zijn om ongelezen topics aan te treffen. Dus bij deze.
Ik kon dit natuurlijk bij off-topic plaatsen, maar dat vond ik dan weer on-topic etc..... (en ik zou een oude topic opgraven, hetgeen, zo is mij in eerdere posts te kennen gegeven, niet wordt gewaardeerd) dus dat heb ik niet gedaan.
De mensen die hier blij van worden: wees er blij mee.
De mensen die hierover geërgerd raken: plaats een reactie, dan zijn de mensen die blij worden van ongelezen topics ook weer blij en heb je toch reden om blij te zijn....
Zo. Nu lijkt me dat ik voor deze week wel weer genoeg aanstoot heb genomen aan het topic 'Waar is iedereen????'
P.s. ik wacht met smart op jullie reacties......
overig, overig
Moderator: Admins & Moderators
- Grolsch G.
- Master
overig, overig
At the beginning of your upkeep, you may put a charge counter on AEther Vial.
{T}: You may put a creature card with converted mana cost equal to the number of charge counters on AEther Vial from your hand into play.
{T}: You may put a creature card with converted mana cost equal to the number of charge counters on AEther Vial from your hand into play.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Re: overig, overig
Smartlappen?siege-gang: bang! schreef: P.s. ik wacht met smart op jullie reacties......
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Grolsch G.
- Master
...zie de tijd waarop dit bericht gemaakt is.
(met 'dit bericht' bedoel ik niet dit bericht, maar dit topic, maar dat hadden jullie al door he?)
(met 'dit bericht' bedoel ik niet dit bericht, maar dit topic, maar dat hadden jullie al door he?)
At the beginning of your upkeep, you may put a charge counter on AEther Vial.