kent iemand een gratis host zonder ads want sinds brinkster opeens besloten heeft lay-out verneukende ads te plaatsen heb ik nog geen goede vervanger gevonden pop-ups zijn wel ok maar geen ads in je paginas en gratis
meer als de helft heeft banners, degene die dat niet hebben bestaan niet meer of hebben toch wel reclame of ook leuk een betaalde zonder reclame en een gratis met reclame
helaas heb ik er dus niet zoveel aan maar tog bedankt voor de moeite meer tips?
Gratis internetproviders hebben meestal ook wel gratis homepage ruimte. Alleen moet je misschien wel inbellen via de provider om up te loaden.
Heeft je eigen provider geen webspace?
Gratis hosts hebben 9999 van de 10000 keer banners, pop-ups of iets van advertenties. Bij sommige providers kan je dit soort dingen blokkeren met bepaalde javascripts. Google!
Owja, en internet providers ondersteunen nooit scripts volgens mij, sommige cgi volgens mij maar daar bleef het wel bij
niet iedereen wil zijn pc 24/7 laten draaien, daarnaast is een eigen webserver opzetten niet het makkelijkste wat er bestaat, zeker als je php ondersteuning wil en misschien wel meer, zoals een database.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.