Dragon.dec....?
Moderator: Admins & Moderators
- Yodaboy
- Wizard
- Contacteer:
Dragon.dec....?
Hey,
Ik was van plan weer eens een nieuw deck te gaan maken. Iets dat echt leuk was om te spelen. Reanimate leek me wel wat. Iedereen raadde me aan om er dan meteen de Worldgorger Dragon-combo in te stoppen. Ik reageerde van: " Huh? " Vriend van me vertelde over het dragon.dec en dat dat vreselijk goed was (ook zonder power). Dat leek me dus wel wat, alleen hij moest toen naar huis en had geen tijd meer om de werking uit leggen.
Nou ging ik vandaag naar wat decklists kijken maar snapte de combo echt niet! Je reanimate je Worldgorger Dragon....misschien zelfs wel beurt 1, yoehoe?!? En dan....? Dat kan ook met Verdant Force ofzo...
Om dus een te lang verhaal kort te maken, wat houdt de combo in?
Groeten, Selwyn
Ik was van plan weer eens een nieuw deck te gaan maken. Iets dat echt leuk was om te spelen. Reanimate leek me wel wat. Iedereen raadde me aan om er dan meteen de Worldgorger Dragon-combo in te stoppen. Ik reageerde van: " Huh? " Vriend van me vertelde over het dragon.dec en dat dat vreselijk goed was (ook zonder power). Dat leek me dus wel wat, alleen hij moest toen naar huis en had geen tijd meer om de werking uit leggen.
Nou ging ik vandaag naar wat decklists kijken maar snapte de combo echt niet! Je reanimate je Worldgorger Dragon....misschien zelfs wel beurt 1, yoehoe?!? En dan....? Dat kan ook met Verdant Force ofzo...
Om dus een te lang verhaal kort te maken, wat houdt de combo in?
Groeten, Selwyn
- grimreaper
- Adept
- Contacteer:
- Yodaboy
- Wizard
- Contacteer:
Snap ik het nog steeds niet. :Pff in stapjes.Grimreaper schreef:animate dead, loop met permanents erin eruit paar landjes is oneindig mana en daar kan je vast wel wat mee Stroke of Genius bijvoorbeeld
* Dragon in je graveyard door Entomb ofzo
* Animate dead op de Dragon
* Dragon komt in het spel dus alle permanents gaan weg
* Ook Animate dead gaat weg en dus ook de dragon
* Daardoor komen alle andere permanents weer terug
hé, als ik het typ snap ik het ineens denk ik. Als de Dragon het spel verlaat komt de Animate dead dus weer terug? En dan dus weer op de de dragon waardoor het weer opnieuw begint? Of niet?
- grimreaper
- Adept
- Contacteer:
- Yodaboy
- Wizard
- Contacteer:
En ik maar denken dat dat door reanimate in het algemeen kwam.
Maar deze combo kun je dan toch nooit meer stoppen? Hij blijft maar doorgaan, dragon weg, animate-dead terug, dragon terug, animate-dead weg, enz, enz. Of moet je wel weer zelf die animate dead weer spelen? En krijg je dus alleen oneindig mana als je 3 of meer land hebt liggen?
Maar deze combo kun je dan toch nooit meer stoppen? Hij blijft maar doorgaan, dragon weg, animate-dead terug, dragon terug, animate-dead weg, enz, enz. Of moet je wel weer zelf die animate dead weer spelen? En krijg je dus alleen oneindig mana als je 3 of meer land hebt liggen?
- grimreaper
- Adept
- Contacteer:
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
vergeet niet dat doe boel werkt omdat je landjes en andere permanents untapped in het spel komen. Het is trouwens handig om meer creatures in je deck te hebben dan alleen de dragon zodat je de loop ook kunt stoppen...
mazzel
pi
vergeet niet dat doe boel werkt omdat je landjes en andere permanents untapped in het spel komen. Het is trouwens handig om meer creatures in je deck te hebben dan alleen de dragon zodat je de loop ook kunt stoppen...
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
hoe win je nu? Je hebt alleen de stroke, stel dat iemand daar wat tegen kan dan heb je een oneindige loop die jij met geen mogelijkheid weet te stoppen, het is een stuk veiliger om wel die optie te hebben. Je kan altijd kiezen om het niet te doen.
mazzel
pi
hoe win je nu? Je hebt alleen de stroke, stel dat iemand daar wat tegen kan dan heb je een oneindige loop die jij met geen mogelijkheid weet te stoppen, het is een stuk veiliger om wel die optie te hebben. Je kan altijd kiezen om het niet te doen.
mazzel
pi
- grimreaper
- Adept
- Contacteer:
- KingFatass
- Wizard
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Da's namelijk de enige oplossing, je kan namelijk niet er voor kiezen om de animate dead niet opnieuw in het spel te laten komen of om niets te targetten ipv de dragon.KingFatass schreef:Door misschien een ander creature te reanimaten?
mazzel
pi