das het probleem juist ik speelde vroeger op school (hondsrug college) altijd alleen ik zit nu in zwolle op school en dat zijn allemaal %&%*#^- kakkers die geen magic spelen dus mijn kaarten liggen hier een beetje weg te rotten en dat vind ik doodzonde..
Voor zover ik weet is er neit echt iets in emmen zoals de games-n-stuff in zwolle bijv. iets waar mensen bij elkaar komen.
Dus ik wil graag weten of iemand iets weet hiero in de buurt
ja.. klopt alleen ik ben niet zo vaak in zwolle en vooral binnenkort met de zomervakantie niet meer (en dan is mijn treinpas ook verlopen ) dus ik zocht eigenlijk iets dichterbij huis
ik denk er anders maar over om magic online te gaan spelen voorlopig weet alleen niet of het wel zo boeiend is gezien je blijkbaar alleen type 2 kan spelen..
Archannon schreef:ik denk er anders maar over om magic online te gaan spelen voorlopig weet alleen niet of het wel zo boeiend is gezien je blijkbaar alleen type 2 kan spelen..
Dat is niet waar, zie het magic workstation deel van het forum, maar blijf ajb een beetje on-topic dit is een heel andere discussie.
en 45 km is inderdaad wat ver.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
kom zelf uit beilen, 30 km van beilen, kom alleen niet zo vaak in emmen
CREDENDO VIDES
Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!