Pagina 1 van 1

engineered explosives

Geplaatst: za mei 29, 2004 3:54 pm
door ragnarok
engineered explosives heeft mana cost = X
als deze explosieven onder de zoden liggen in je graveyard, telt
deze X dan als 0?

zodat je hem kan terughalen met een salvaging station of een auriok salvagers

alvast bedankt,



R.

Geplaatst: za mei 29, 2004 4:24 pm
door pi
Oy,

jep.

mazzel

pi

Geplaatst: za mei 29, 2004 4:53 pm
door ragnarok
dat is zeeeeer jofel, hmzz een recursive, halve t2 deed

Geplaatst: zo jul 04, 2004 12:30 pm
door Luitzen
x = altijd 0

Geplaatst: zo jul 04, 2004 12:43 pm
door pi
<<Th£ J°Ke®™>> schreef:x = altijd 0
Da's niet waar, als ie op de stack zit is ie zoveel als je er voor betaald hebt...

mazzel

pi

Geplaatst: zo jul 04, 2004 4:53 pm
door David
Had ook weinig nut als X altijd 0 was. Eerst moet jij 0 creatures sacrificen door mijn Death Cloud en dan doe ik je 0 damage met mijn Fireball.

Geplaatst: ma jul 05, 2004 12:42 pm
door Luitzen
nee ok das waar pi.

Geplaatst: wo sep 22, 2004 1:36 pm
door Kingseltje
Hoe zit dat eigenlijk met landjes? Ik hoorde iets van dat die ook casting 0 hebben. :? Maar vond ik een beetje vaag, dus check het ff na :)

Alvat bedankt!

Geplaatst: wo sep 22, 2004 1:45 pm
door grimreaper
klopt (en op de stack gaan ze niet :wink: )

Geplaatst: wo sep 22, 2004 2:08 pm
door Kingseltje
Dus je mag een landje terug halen als je iets met casting cost 0 uit je graveyard mag halen?

"Return target card with casting 0 from your graveyard to your hand" dan mag je dus een landje pakken?
Net zoals je een smother mag gooien op een landje dat een creature wordt until end of turn? :D *smeed evil plannetje :twisted: *

Geplaatst: wo sep 22, 2004 2:17 pm
door grimreaper
ja

Geplaatst: wo sep 22, 2004 3:53 pm
door David
Landjes hebben geen casting cost (heet tegenwoordig mana cost). De converted mana cost kan dus niet bepaald worden en zal daarom worden gezien als 0. Wat je wil doen kan dus inderdaad.

104.2. If a creature's power or toughness, a mana cost, a player's life total, o
r an amount of damage would be less than 0, it's treated as 0 for all purposes e
xcept changing that total. If anything needs to use a number that can't be deter
mined, it uses 0 instead.