het originele berichtrec.games.trading-cards.magic.rules schreef: * Multiplayer Rules
The Rules Team is currently working on a draft of an official Magic multiplayer
rules system. We hope to present the first draft to the rules gurus and the
public for feedback in a couple of months.
We know that there are many ways Magic multiplayer games are played, and our
rules may not exactly match any given set of house rules. Our goal is to
provide a logical, stable rules system that all players can use if they want to
(including on Magic Online).
-----
All trademarks, including character names, are property of Wizards of the
Coast, Inc. in the U.S.A. and other countries. (Copr.)2004 Wizards.
------
David DeLaney
3 Hoera'tjes voor multiplayer
Moderator: Admins & Moderators
3 Hoera'tjes voor multiplayer
In een post over wat regelupdates onder anderen:
- KingFatass
- Wizard
Tja ik weet niet echt wat ik er van moet vinden. Ik bedoel het is multiplayer, daar maak je toch je eigen house rules bij... Tis niet dat het ooit een tournooi formaat word.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
mij lijken multiplayer tournooien ook zeer cool, en op zich kun je er altijd voor kiezen van de standaard af te wijken natuurlijk.
Alleen maar 1 iemand aanvallen lijkt op zich best irri ja, maar ik zou er eerst eens mee willen spelen voor ik er over oordeel, zowiezo val ik meestal slechts 1 iemand aan per combat phase in multiplayer.
mazzel
pi
mij lijken multiplayer tournooien ook zeer cool, en op zich kun je er altijd voor kiezen van de standaard af te wijken natuurlijk.
Alleen maar 1 iemand aanvallen lijkt op zich best irri ja, maar ik zou er eerst eens mee willen spelen voor ik er over oordeel, zowiezo val ik meestal slechts 1 iemand aan per combat phase in multiplayer.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Eigenlijk val je vooral meerdere mensen aan als je denkt die beurt te gaan winnen. Het zou kunnen dat doordat dat niet mag de potjes iets langer duren maar ik weet inderdaad niet of het veel uit maakt. Eerst maar eens wachten tot de regels officieel zijn. Het is nog maar een draft versie, misschien verandert het nog wel na al het commentaar.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik begreep dat ene Andy Stokinger al een multiplayer tournooi organiseerd, ik hoop dat er in Nederland ook snel iemand is die hier mee begint. Ik zou graag met zoiets mee doen...
mazzel
pi
ik begreep dat ene Andy Stokinger al een multiplayer tournooi organiseerd, ik hoop dat er in Nederland ook snel iemand is die hier mee begint. Ik zou graag met zoiets mee doen...
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.