Pink
Geplaatst: vr feb 25, 2005 6:01 pm
3 Heartless Hidetsugu
2 Fumiko the Lowblood
4 Battle-Mad Ronin
4 Loxodon Warhammer
3 Iron Myr
3 Gold Myr
4 Seething Song
4 Awe Strike
4 Pacifism
2 Opal-Eye, Konda’s Yojimbo
4 Spirit Link
4 Shining Shoal
9 Plains
10 Mountain
Preventen en schade schiete
Heartless Hidetsugu = keycard
Fumiko the Lowblood = na HH is meestal nog een aanval nodig, met deze komt ie dan door. Ondersteund door prevent kaarten.
Battle-Mad Ronin = mooi aggressief kereltje voor in het begin
Iron Myr, Gold Myr, Seething Song = mana acceleratie
Awe Strike = veel levens met HH of gewoon ff wat langer uithouden
Pacifism = grote beesten tegen houden
Opal-Eye, Konda's Yojimbo = houd veel beesten tegen, en eventueel HH Spirit Link, Loxodon Warhammer = om zelf niet dood te gaan door HH Shining Shoal = mooi mijn schade van HH doorspelen aan tegenstander, of het in het begin wat langer volhouden.
2 Fumiko the Lowblood
4 Battle-Mad Ronin
4 Loxodon Warhammer
3 Iron Myr
3 Gold Myr
4 Seething Song
4 Awe Strike
4 Pacifism
2 Opal-Eye, Konda’s Yojimbo
4 Spirit Link
4 Shining Shoal
9 Plains
10 Mountain
Preventen en schade schiete
Heartless Hidetsugu = keycard
Fumiko the Lowblood = na HH is meestal nog een aanval nodig, met deze komt ie dan door. Ondersteund door prevent kaarten.
Battle-Mad Ronin = mooi aggressief kereltje voor in het begin
Iron Myr, Gold Myr, Seething Song = mana acceleratie
Awe Strike = veel levens met HH of gewoon ff wat langer uithouden
Pacifism = grote beesten tegen houden
Opal-Eye, Konda's Yojimbo = houd veel beesten tegen, en eventueel HH Spirit Link, Loxodon Warhammer = om zelf niet dood te gaan door HH Shining Shoal = mooi mijn schade van HH doorspelen aan tegenstander, of het in het begin wat langer volhouden.