Pagina 1 van 1

Pink

Geplaatst: vr feb 25, 2005 6:01 pm
door grimreaper
3 Heartless Hidetsugu
2 Fumiko the Lowblood
4 Battle-Mad Ronin
4 Loxodon Warhammer
3 Iron Myr
3 Gold Myr
4 Seething Song
4 Awe Strike
4 Pacifism
2 Opal-Eye, Konda’s Yojimbo
4 Spirit Link
4 Shining Shoal
9 Plains
10 Mountain

Preventen en schade schiete

Heartless Hidetsugu = keycard
Fumiko the Lowblood = na HH is meestal nog een aanval nodig, met deze komt ie dan door. Ondersteund door prevent kaarten.
Battle-Mad Ronin = mooi aggressief kereltje voor in het begin
Iron Myr, Gold Myr, Seething Song = mana acceleratie
Awe Strike = veel levens met HH of gewoon ff wat langer uithouden
Pacifism = grote beesten tegen houden
Opal-Eye, Konda's Yojimbo = houd veel beesten tegen, en eventueel HH Spirit Link, Loxodon Warhammer = om zelf niet dood te gaan door HH Shining Shoal = mooi mijn schade van HH doorspelen aan tegenstander, of het in het begin wat langer volhouden.

Geplaatst: vr feb 25, 2005 6:32 pm
door Dragonheart
Het weggooien van witte kaarten werkt in dit deck niet zo goed met die shoal gok ik zo.

Heartless "The Unplayable" Hidetsugu combineert ook een beetje met Overload naar het schijnt. Jouw deck doet nog wel wat als ie pleite is, maar is misschien toch ietsje te afhankelijk van de Ogre.

Je zou natuurlijk wat alternatieve (en duurdere witte) kills kunnen spelen. Misschien wat vliegebeestjes zoals Pristine Angel of Yosei de witte draak.

Geplaatst: vr feb 25, 2005 7:43 pm
door grimreaper
Je hoeft ook niet weg te gooien. Die paar damage veranderen geeft al een groot genoeg verschil om hem nuttig te maken.

"The Unplayable" Is juist waarom ik er een deck mee maak :P
Om overload nuttig te maken moet je teveel levens regelen, van jezelf en je tegenstander.

Hmmmm, een grote witte draak, ach ja bij T2 kan dat idd wel :)