Gues whos back
Moderator: Admins & Moderators
- KingFatass
- Wizard
Gues whos back
He weg van de snelweg, maar nu toch echt terug van weggeweest en meteen al een leuke poll!!
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
- Yodaboy
- Wizard
- Contacteer:
Tuurlijk moet je blijven. Kraakt iedereen altijd af maar geeft tussen de sarcastische opmerkingen door altijd wel opbouwende kritiek. Waar was je eigenlijk? Je was al zo lang weg dat David je taak al ging overnemen (geweldige opmerking hier over zwangere moeders ).
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik miste je al een beetje eigenlijk, je was wel steeds op msn, waar zat je?
Een topic als dit is trouwens wel iets waar je zelf volgens mij best op zou zeiken, hoezo dit topic?
mazzel
pi
ik miste je al een beetje eigenlijk, je was wel steeds op msn, waar zat je?
Een topic als dit is trouwens wel iets waar je zelf volgens mij best op zou zeiken, hoezo dit topic?
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- KingFatass
- Wizard
Ow voornamelijk omdat ik eenzaam op een zaterdag mijzelf verveelde, daarbij komt ook dat ik mezelf haat. Dus dan klopt alles weer.
Tja waar was ik??
Forum was een tijdje gelden down, pc geformateerd uin de tussen....vergeten url in mijn bookmarks te zetten...
Tja waar was ik??
Forum was een tijdje gelden down, pc geformateerd uin de tussen....vergeten url in mijn bookmarks te zetten...
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
- grimreaper
- Adept
- Contacteer:
- KingFatass
- Wizard
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
- KingFatass
- Wizard
Zo ik ben er weer hoor...... waarom is dit forum zo moeilijk te vinden?
Als ik in een firefox browser magicforums intype kom ik op sab's pagina.... en google lukt verder ook niet.
Ik zie dat er in de tussentijd wel iets van 10 post zijn gemaakt. Go team naaiisabes
Als ik in een firefox browser magicforums intype kom ik op sab's pagina.... en google lukt verder ook niet.
Ik zie dat er in de tussentijd wel iets van 10 post zijn gemaakt. Go team naaiisabes