Reclame voor rpg forum
Moderator: Admins & Moderators
- grimreaper
- Adept
- Contacteer:
Reclame voor rpg forum
Ik heb recentelijk een forum geopend http://rpgmania.xsbb.nl als project voor een selectie-procedure voor school, dus als jullie me zouden willen helpen door te registreren en deel te nemen héél erg graag
- grimreaper
- Adept
- Contacteer:
- grimreaper
- Adept
- Contacteer:
Op het moment heb ik nog harder spelers als spelleiders nodig maar toch wil ik je best aannemen hoor. Kan je nog mogelijkerwijs wat van je werk laten zien? Ben heel blij met je aanbod maar moet wel weten wie ik aanneem snap je, als je op een andere manier kan bewijzen dat je geschikt bent is dat natuurlijk ook goed.
Voorlopig blijf ik in ieder geval nog updaten, deadline voor beoordeling stond op 26 feb, maar zolang mensen blijven posten zal ik ook dingen blijven aanreiken en als het een succes blijkt te worden ga ik uitbreiden.
Voorlopig blijf ik in ieder geval nog updaten, deadline voor beoordeling stond op 26 feb, maar zolang mensen blijven posten zal ik ook dingen blijven aanreiken en als het een succes blijkt te worden ga ik uitbreiden.
- grimreaper
- Adept
- Contacteer:
Oh als spelleider hoef je helemaal niet iets technisch te kunnen hoor, alleen een klein beetje kennis van forum-gebruik is vereist. Maar dat nivo heb je wel als ik hier op dit forum rondkijk. Vereiste van spelleider is voornamelijk creatief denken en het schrijven van verhalen en dan wel op zo'n manier dat het de spelers duidelijk word wat hun personage als volgende moet doen.
- grimreaper
- Adept
- Contacteer:
- grimreaper
- Adept
- Contacteer:
- grimreaper
- Adept
- Contacteer: