Pagina 1 van 1

eureka (zwolle) : t1

Geplaatst: do aug 18, 2005 12:11 am
door promp!$
eureka : zwolle (overijssel)

- We spelen elke zondag vanaf +- 20 uur in de sociaal culturele vereniging EUREKA
een paar multiplayer games Magic the Gathering.

scv. Eureka
Assendorperplein 9
8012 TW Zwolle
038 4 222 903

N.B.: belangrijk als je meedoet met Magic :

- Bijna iedereen speelt er type 1.
- We zijn wel van plan om ook toernooien te houden.
- loops zijn niet toegestaan!
- we houden ons aan de restricted t 1 lijsten
- als er grotere groepen komen svp eerst mailen
naar: erik de koning (zie hieronder voor het e-mail adres)

andere activiteiten/info van eureka:

Sociaal Culturele Vereniging Eureka

Organiseert op vrijwillige basis voor, door en met de leden allerlei activiteiten zoals eetcafe, kroeg, schaakcafe, jam-sessies, concerten, swingavonden. filmavonden, theater en festivals.
Alle activiteiten worden voor en door leden georganiseerd. Lidmaatschap van Eureka kost 9 euro per jaar.

Kroegje

Elke avond is er vanaf 21:30 uur kroeg. Gezellig wat komen drinken in de societeitsruimte van de vereniging.
Iedere avond een andere barman, ander sfeertje en andere muziek.

Het eetcafe is op zondag niet open!!

info overgenomen van websites: sundays magic en www.eureka-zwolle.nl deels ingekort/opnieuw gelayout!!

email: ekoning@ekoning.com (voor magic)
e-mail : info@eureka-zwolle.nl (voor algemene info)
website www.eureka-zwolle.nl

- voor de volledige tekst kijk op de site van eureka
- als je meer wil weten b.v. over het eetcafe of het kroegje
- als je vrijwilliger wil worden (of lid)

Geplaatst: do aug 18, 2005 12:17 am
door KingFatass
Loop niet toegestaan?


Jezus te paard......

Geplaatst: do aug 18, 2005 12:19 am
door promp!$
(ik vraag erik wel voor een voorbeeld/toelichting) :)

Geplaatst: do aug 18, 2005 12:29 am
door ekoning
loops zoals : unlimited mana maken , unlimited keren aanvalen of beurten nemen enzo.

Geplaatst: do aug 18, 2005 11:36 am
door David
Dus Mind over Matter + Quicksilver Dagger heet geen loop?

Geplaatst: do aug 18, 2005 11:40 am
door pi
Oy,

als je loops niet toe staat dan worden de mogelijkheden voor combo decks heel erg gelimiteerd. Dit is vast ook de bedoeling, maar ik denk dat dit niet zo'n heel goed plan is. In het algemeen wint aggro van control, control van combo en combo van aggro. Wanneer je combo veel slechter maakt heb je het effect dat aggro veel beter wordt. Op deze manier krijg je denk ik al snel een metagame die gedomineerd wordt door 1 deck omdat zijn "natuurlijke vijand" niet gespeeld kan worden.

(ik denk niet dat dit dominante deck noodzakelijk een aggro deck is, control zou zich aan kunnen pass nu combo minder aanwezig is)

mazzel

pi

Geplaatst: do aug 18, 2005 8:37 pm
door Gast
ach ja , we spelen voor de lol maar het moet gewoon wel leuk blijven , als iemand met een deck speelt dat altijd wint dan heb je ook geen leuke avond toch?

en dan krijg je volgende week een anti "dat deck" wat dat weer voor die persoon verpest omdat iedereen tegen hem/haar gaat.

daarom doen we over het algemeen geen lame dingen.

maar natuurlijk ben je gewoon vrij om te spelen wat je wilt.

Geplaatst: do aug 18, 2005 11:23 pm
door David
Het is wel waar dat combo niet zo leuk is om mee of tegen te spelen (naar mijn mening dan). Er is niet zo veel interactie. Je probeert vooral je combo peaces bij elkaar te krijgen. Als dat lukt dan win je en als dat niet lukt dan verlies je. Maar het geeft je niet zo erg het gevoel dat je een spel speelt.

@pi: Mooi verhaal. Maar geldt het ook voor multiplayer?

Geplaatst: vr aug 19, 2005 1:43 am
door pi
Oy,

ik had het multiplayer deel even gemist eigenlijk. Maar ook daar zou ik oneindige loops niet meteen uitsluiten als het aan mij lag. Ik denk dat er ook in multiplayer een evenwicht ontstaat; als veel mensen oneindige combo's spelen dan komt de rest wel met decks die daar wat tegen kunnen. Wanneer je echt bepaalde decks verbiedt dan denk ik dat de kans nog steeds bestaat dat er een deck dominant wordt waarvan de "natuurlijke vijand" niet gespeeld kan worden.

mazzel

pi