Groeten uit Spanje

Alle overige discussies die niets (of weinig) met Magic: the Gathering te maken hebben.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Dragonheart
Sorcerer
Contacteer:

Groeten uit Spanje

Bericht door Dragonheart »

Hey,

Groeten uit Spanje, alwaar ik wat side-events zal spelen op de Spaanse nationals (zit in de buurt van Barcelona). Helaas mag ik niet aan de nationals meedoen aangezien ik niet Spaans ben of zo en al een nationals gespeeld heb dit jaar... bummer...

laters...
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
David
Wizard
Contacteer:

Bericht door David »

Ben je daar speciaal voor het event? Of was je toevallig in de buurt?
Anyway, have fun!
Dragonheart
Sorcerer
Contacteer:

Ik ben op vakantie in Lloret de Mar en Barcelona is om de hoek bij wijze van spreken. Er was zeker geen sprake van voorbedachte rade bij dit bezoek aan de Spaanse Nationals. Leek me gewoon wel grappig...
David
Wizard
Contacteer:

Bericht door David »

En ook nog het internet op. Daar zou ik echt de moeite niet voor nemen tijdens de vakantie.
sumilidon
Wizard

Bericht door sumilidon »

ik wel;).
sometimes i look in the mirror and i wonder.
is it really me looking back?
Dragonheart
Sorcerer
Contacteer:

Tja, er staat hier een computer in het hotel. Dat is erg verleidelijk... als ik er in de buurt kom moet ik even...

anyway... die Spaanse Nationals waren een ervaring apart. Wat een zooitje ongeregeld... en zeker geen aanrader in het buitenland (met een taal die je niet spreekt) spelen. Aangezien ik hier en daar een woord herken, weet ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid dat er tijdens partijen die ik speelde overleg plaatsvond tussen omstanders en mijn tegenstander. Dat is dus echt vervelend... Nog afgezien van het feit dat ze in derde wereld landen als Spanje dus nagenoeg geen Engels spreken (of Duits of Nederlands of Frans of whatever). De side-events zouden ook om 11:00 uur beginnen en begonnen dus naar goed Spaans gebruik rond een uur of half 2 ´s middags... Gelukkig wel wat potten gewonnen (nee niet het hele event) en misschien mijn rating weer wat opgekrikt. Intern ontzettend gelachen om de knullerigheid van de magic-scene hier. Maar toch... geen aanrader.

Gr.,
Paul
Plaats reactie