hoi,
op het moment dat mijn faceless butcher into play komt remove ik target creature van de game.
als de butcher van play gaat komt het removed beest terug.
duidelijk.
maar wat gebeurt er met enchantments/equipments op het beest?
triggeren comes into play abilitys weer?
wat gebeurt er met veranderingen als door bv. slight of mind?
komt het beest terug bij zijn laaste controler of bij zijn owner, dat hoeft niet hetzelfde te zijn.
de gedachte hier is dat we moeten regels toepassen zoals bij phasing.
nou ja vragen zat.
moi,
peter
faceless butcher??
Moderator: Admins & Moderators
-
the king bee
- Master
faceless butcher??
The only thing that matters is how you see yourself.
Nee, het is anders dan bij phasing. Bij phasing komt een beest terug alsof het nooit is weggeweest.
Bij Faceless Butcher komt het beest terug als een volledig nieuw beest, en zoals de kaart zelf zegt "under its owner's control". Het beest onthoudt niets van voordat het geremoved werd en comes into play abilities triggeren inderdaad. Je vraag over enchantments/equipments snap ik niet helemaal, die zijn er al afgevallen toen het beest removed werd. Een beest in de removed-from-game zone kan geen attachments (enchant~/equip~) op zich hebben.
Edit: Je kunt het best ff je links checken als je een post gemaakt hebt. Kleine typefoutjes kan ie meestal wel aan maar hij weet nu bijvoorbeeld niet of je met "slight of mind" nu "sleight of mind" of "sleight of hand" bedoelt. Als je de naam gewoon goed spelt dan weet ie het wel.
Bug:
Bij Faceless Butcher komt het beest terug als een volledig nieuw beest, en zoals de kaart zelf zegt "under its owner's control". Het beest onthoudt niets van voordat het geremoved werd en comes into play abilities triggeren inderdaad. Je vraag over enchantments/equipments snap ik niet helemaal, die zijn er al afgevallen toen het beest removed werd. Een beest in de removed-from-game zone kan geen attachments (enchant~/equip~) op zich hebben.
Edit: Je kunt het best ff je links checken als je een post gemaakt hebt. Kleine typefoutjes kan ie meestal wel aan maar hij weet nu bijvoorbeeld niet of je met "slight of mind" nu "sleight of mind" of "sleight of hand" bedoelt. Als je de naam gewoon goed spelt dan weet ie het wel.
Bug:
Algemene fout
Ran into problems sending Mail. Response: 550 5.7.1 Relaying to denied (authentication required)
DEBUG MODE
Line : 165
File : smtp.php
-
the king bee
- Master
oke duidelijk.
de vraag over enchantments komt voort uit de gedachte dat we de phasing regels zouden moeten gebruiken.
daarbij onthoud het beest wel wat er allemaal veranderd is.
de vraag over waar het beest terug kwam verzon ik onder het typen zonder de kaart nog te bekijken.
had ik dus idd kunnen lezen.
enne ik zal de spelling van de kaartnaam de volgende keer controleren.
bedankt,
Peter
de vraag over enchantments komt voort uit de gedachte dat we de phasing regels zouden moeten gebruiken.
daarbij onthoud het beest wel wat er allemaal veranderd is.
de vraag over waar het beest terug kwam verzon ik onder het typen zonder de kaart nog te bekijken.
had ik dus idd kunnen lezen.
enne ik zal de spelling van de kaartnaam de volgende keer controleren.
bedankt,
Peter
The only thing that matters is how you see yourself.