control deck

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
system_failure
Master
Berichten: 191
Lid geworden op: ma jul 03, 2006 12:35 pm
Locatie: lede

control deck

Bericht door system_failure »

ik ben zoals sommige misschien weten een zeer beginnend speler.Ik werkte vroeger veel met burn maar nu wil ik eens een goed control deck bouwen.nu vraag ik me af wat daar allemaal in moet worden gestopt.want ik heb geen flauw idee. :P
Sometimes i dance with explosives.
I don't now why.
I just do it.
Gebruikersavatar
/-\rne
Master
Berichten: 170
Lid geworden op: wo jul 12, 2006 9:13 pm
Locatie: Leerdam
Contacteer:

Bericht door /-\rne »

Force of Will
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

binnen control heb je ook nog zeer veel mogelijkheden. Je zou voor een deck kunnen gaan dat vooral probeert alles teslopen wta de tegenstander speelt, of een deck dat probeert de tegenstander helemaal vast te zetten, of een deck dat alles probeert te stoppen.

Misschien zijn er nog wel meer opties.

Punt is dat het heel moeilijk is om zomaar een decklist te geven of om wat kaarten te noemen die dan typisch voor control zijn omdat er zoveel varianten mogelijk zijn.

Force of Will is inderdaad een vrij typische control kaart, maar een groot deel van de control decks spelen hem niet. Aan de andere kant zijn er ook combo decks die hem spelen en zelfs een aantal aggro decks. Voor een kaart als pernicious deed of wrath of god zie je ook wel eens dat ze niet in een puur control deck voorkomen, zelfs stasis heb ik nog wel in aggro of combo decks gespeeld zien worden.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
system_failure
Master
Berichten: 191
Lid geworden op: ma jul 03, 2006 12:35 pm
Locatie: lede

Bericht door system_failure »

ok.bedankt voor de info.
Sometimes i dance with explosives.
I don't now why.
I just do it.
Plaats reactie