vraag i.v.m Cloudchaser Kestrel

Vragen over Magic: the Gathering? Of kom je ergens niet uit? Stel hier je vragen met betrekking tot de spelregels van Magic the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
ijsbiertje
Expert

vraag i.v.m Cloudchaser Kestrel

Bericht door ijsbiertje »

Het is waarschijnlijk een domme vraag maar wanneer ik een Cloudchaser Kestrel speel en er is geen enchantment in het spel, kan deze dan gespeeld worden?

Alvast bedankt
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ja, maar als er wel een is dan moet je er een targetten. Is er geen dan doet het effect niks.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
David
Wizard
Contacteer:

Bericht door David »

Wat pi zegt klopt helemaal maar ik wou er nog iets aan toevoegen:
De ability triggert ook pas als het creature al in play is, lang nadat het gespeeld is. Het creature wordt niet opeens ont-getspeeld doordat de triggert ability niet gedaan kan worden.
ijsbiertje
Expert

Bericht door ijsbiertje »

Begrijp het volledig. Dank je voor de duidelijke uitleg
a2thej_b
Master
Contacteer:

Bericht door a2thej_b »

ik wil ook nog ff wat hierover vragen, als je nu een stomp and howl wilt spelen, maar er is geen artifact maar wel een enchatment in play, kan dat dan, volgens mij niet.

en dan nog wat, als je nu 2 artifacts hebt een een enchantment en je speelt stomp en howl, wanneer dan een van de getargete kaarten verdijnt, kun je dan een andere kiezen?
Du simpelweg, als de kaart op de stack is en de target verdwijnt, mag je dan een nieuwe target kiezen?

mzzl
"real life, i tried it ones, nice graphics!, but the gameplay sucks!"

"gravity is a myth, earth just sucks"

'creation is a paradox. it hatches from its opposite'.
The Quizmaster
Wizard
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Je moet een artifact en een enchantment kiezen. Als ik me niet vergis (doe ik nog welles :p), kan je hem idd niet spelen nee.

De tweede: targets worden gekozen bij het uitspelen. Je speelt de kaart, kiest targets en dan mag de tegenstander reageren.
Verdwijnt in de tussentijd een van die targets, dan heb je pech gehad en mag je geen nieuwe kiezen.
David
Wizard
Contacteer:

Bericht door David »

Je vergist je deze keer niet.
Toevoeging: Als 1 target verdwenen is wordt het andere target nog wel destroyed. Alleen tijdens het spelen is het belangrijk dat je alle targets hebt.
Plaats reactie