Interesant
Moderator: Admins & Moderators
Interesant
hallo,
Als startende ondernemer en tevens als genieter van alle TCG ben ik op zoek naar mensen die in de regio van uden zin hebben in een potje magic ? Als jullie graag goedkopere boosters willen kopen als ze in de winkel zijn kan dat op mijn toernooitje ook. Als dit een beetje succesvol word kan ik dit wat vaker gaan doen. Ik zoek ook een aantal mensen om een beetje te netwerken voor me in de regio uden , als je genoeg deelnemers voor me binnenhaald kun je veel extra bijverdienen. Het hoeft niet persoonlijk maar als je bijvoorbeeld e-mail adressen doorgeeft of mijn telefoonnummer door kan geven kan ik kijken hoe het loopt,
Ik ben ook bereid om leuke muziek op te zetten die jullie zelf een beetje rlx vinden en drinken inkopen wat een beetje afstemt op jullie smaak. Mischien dat ik voor erna nog wel een bier vergunning kan regelen en dat we het sluiten met een lekker glaasje bier.
Alle informatie en suggesties zijn welkom!
Alvast bedankt iedereen die hier op wil reageren.
Als startende ondernemer en tevens als genieter van alle TCG ben ik op zoek naar mensen die in de regio van uden zin hebben in een potje magic ? Als jullie graag goedkopere boosters willen kopen als ze in de winkel zijn kan dat op mijn toernooitje ook. Als dit een beetje succesvol word kan ik dit wat vaker gaan doen. Ik zoek ook een aantal mensen om een beetje te netwerken voor me in de regio uden , als je genoeg deelnemers voor me binnenhaald kun je veel extra bijverdienen. Het hoeft niet persoonlijk maar als je bijvoorbeeld e-mail adressen doorgeeft of mijn telefoonnummer door kan geven kan ik kijken hoe het loopt,
Ik ben ook bereid om leuke muziek op te zetten die jullie zelf een beetje rlx vinden en drinken inkopen wat een beetje afstemt op jullie smaak. Mischien dat ik voor erna nog wel een bier vergunning kan regelen en dat we het sluiten met een lekker glaasje bier.
Alle informatie en suggesties zijn welkom!
Alvast bedankt iedereen die hier op wil reageren.
Ook kunnen jullie even kijken op mijn geheel neiuwe forum als jullie een keer een toernooitje willen in de buurt ? even bij de toernooien sectie kijken. is nog echt nieuw dus plaats aub even een reactie dan gaat het mischien een beetje lopen. THX
http://fantix.yourbb.nl
http://fantix.yourbb.nl
-
- Master
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
het is al best moeilijk om mensen in heel nederland te vinden voor een forum, laat staan in de buurt.
Wat voor tournooien heb je eigenlijk in gedachten?
mazzel
pi
het is al best moeilijk om mensen in heel nederland te vinden voor een forum, laat staan in de buurt.
Wat voor tournooien heb je eigenlijk in gedachten?
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
-
- Master
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
-
- Starter
...
uden ligt tussen eindhoven en den bosch in grof gezegt. Het ligt ook dicht bij oss. maar over een jaar of wat kan ik wat dieper het land in trekken met toernooien omdat ik er dan meer van weet en waarschijnlijk wat locaties heb voor de organisatie van toernooien.
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer: