Burn, motherfocker, burn...

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Chaosmaster
Advanced
Berichten: 11
Lid geworden op: di jan 16, 2007 3:10 pm

Burn, motherfocker, burn...

Bericht door Chaosmaster »

Hier ben ik weer. Ik heb een beetje hier en daar gelezen over deckbuilding en een beetje mee informatie opgedaan. Nu heb ik mijn STUFFY DOLL deck van een tijde geleden hervormt.

Het concept van het deck blijft het zelfde... zo snel mogelijk stuffy doll in play krijgen en dan hem naar de verdoemenis burnen. Het is een type 2 deck... ik speel nog niet zo lang en mijn collectie is nog niet zo uitgebreid... ik kan wel dual-landjes permiteren maar krijg er nog geen vast. Ik had graag de mening van jullie + mogelijke veranderingen... ook omvorming to legecy of extened zijn welkom.

Land 22
1 x Nivix, Aerie of the Firemind
1 x Kher Keep
10 x Snow-Covered Mountain
10 x Snow-Covered Island

Artifact 1
1 x Izzet Signet

Instants 18
4 x Rune Snag
4 x Skred
4 x Cancel
2 x Remand
2 x Electrolyze
2 x Sulfurous Blast

Sorcery 15
4 x Tribal Flames
4 x Shivan Meteor
2 x Compulsive Research
3 x Rift Bolt
2 x Ancestral Vision

Creatures 6
4 x Stuffy Doll
2 x Willbener deze zou ik nog willen vervangen door Teferi

Zo dat is m'n deckje heb het al een paar keer gespeeld en het draait wel... maar het zo nog beter mogen draaien... Pariah's shield heb ik gecut... wegens te hoge mana cost...

MvG
Chaosmaster
"Wat is vrede? dat bestaat niet zonder oorlog, oorlog is het gevolg van haat, dat voortvloeit uit angst. Maar zonder angst is er geen hoop, en zonder hoop is er geen toekomst. En zonder toekomst kan er nooit vrede komen."
Gebruikersavatar
system_failure
Master
Berichten: 191
Lid geworden op: ma jul 03, 2006 12:35 pm
Locatie: lede

Bericht door system_failure »

waarom de tribal flames? je hebt maar 2 verschillende soorten basic land :o
Sometimes i dance with explosives.
I don't now why.
I just do it.
Gebruikersavatar
Chaosmaster
Advanced
Berichten: 11
Lid geworden op: di jan 16, 2007 3:10 pm

Bericht door Chaosmaster »

Ik weet het Tribal flames moet eruit... heb de kaart volledig verkeerd begrepen....
"Wat is vrede? dat bestaat niet zonder oorlog, oorlog is het gevolg van haat, dat voortvloeit uit angst. Maar zonder angst is er geen hoop, en zonder hoop is er geen toekomst. En zonder toekomst kan er nooit vrede komen."
Gebruikersavatar
Trudie
Advanced
Berichten: 11
Lid geworden op: zo feb 04, 2007 12:21 pm
Locatie: Grevenbicht

Bericht door Trudie »

He Chaosmaster,
Je deck heeft maar 1 kill: Stuffy Doll.
Dit maakt je deck erg maklik te verslaan, er zijn verschillende manier om van de Doll af te komen (-1/-1, bounce, remove from game) maar een ander probleem is dat t maar 1 damage per beurt is plus de damage die je met je Doll blockt.

Je moet er ook niet op rekenen dat je alles kunt counteren, en tege weenies heb je alleen sulfurous blast en wat burn spells.
Ik zou zorgen dat je het spel met iets kunt versnellen, control spells heb je wel, maar je doet te weinig als je eenmaal controle hebt, als beide spelers hun handen leeg hebben ligt het er gewoon aan wie als eerste iets goeds raapt.

Misschien heb ik een verkeerd idee van je deck, zeg maar de dingen waar ik fout zit en hoe je wilt winnen met dit deck (op welke manier, dus niet "Stuffy Doll").
Plaats reactie