Aasgieren tellen op neder - registratie van een hype

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Erik Louman
Master
Berichten: 176
Lid geworden op: zo nov 05, 2006 8:42 pm
Locatie: Dordrecht

Aasgieren tellen op neder - registratie van een hype

Bericht door Erik Louman »

Hoi hoi michiel smit looft maarliefst een hele force of will uit en heel nedermagic praat er een week over.
nog 5 minuten en het is bekend wie hem wint.
Gestaag groeit na een uur of acht het aantal aanwezige mensen dat zich zit te vervelen in afwachting van een prijs die ze niet zullen ontvangen.


20:17 - 216
20:22 - 233
20:24 - 255
20:26 - 277
20:27 - 285
20:28 - 288
20:29 - 293
20:30 - 298
craprotation
Erik Louman
Master
Berichten: 176
Lid geworden op: zo nov 05, 2006 8:42 pm
Locatie: Dordrecht

Bericht door Erik Louman »

en toen dropen ze af...
20:30 - 291
20:33 - 288
(het is nog niet bekend wie er heeft gewonnen)
20:38 het is niet meer mogelijk om de kaart force of will op te zoeken, de site is overbezet.

en welja, om 20:45 is het dan eindelijk bekend, er heeft een foil member gewonnen (ofwel een klant van de site). Iemand op msn zegt dat het wel erg toevallig is dat er nou nét iemand moet winnen aan wie michiel smit al geld heeft verdiend. de foil members zijn tenslotte in de minderheid. Ik antwoord, ach ja, niets is onmogelijk, het gebeurt ook vast wel eens dat een gehandicapte de lotto wint; gehandicapten zijn ook maar een minderheid. De jongen op msn reageert dat Smit simpelweg alle tijd heeft genomen om na een paar mislukte pogingen om een foil member uit te kiezen. Hij zou er het type niet voor zijn om gratis kaarten weg te geven. Ik zeg dat 'ie gewoon jaloers is. dit beaamt hij.

20:45 - 274 leden zijn momenteel ingelogd
(het volk begint teleurgesteld af te druipen)
20:49 - 258
20:52 - 246
21:01 - 179 Men heeft ondertussen weer door dat voor niks de zon opgaat
22:33 - 79

Ik denk dat het totaal aantaal asgieren op zo'n 200 lag (300 - 75, het normale bezoekersaantal om die tijd op een woensdag)
craprotation
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

met de eerste nederpacks gaf michiel mij een pack met een mana drain, dit was het eerste pack van de hele voorraad. Er is niet met zekerheid te zeggen of michiel wist wat in de packs zat of niet. Het zou mij niet helemaal verbazen. Stel dat hij het niet wist dan was het dus wel echt random en is het dus mogelijk dat hij random dingen doet. Stel dat hij het wel wist dan geeft hij dus aan mij, iemand waarvan bekend is dat hij het er niet zo goed mee kan vinden, een behoorlijk dure kaart.

In beide gevallen zou ik denken dat als dat kan gebeuren hij hiermee ook best een gewoon lid aan had kunnen wijzen. Het was waarschijnlijk zelfs beter geweest voor hem als hij dat gedaan had, want nu stimuleert hij hiermee dus dit soort dicussies.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie