BBQ met de kleintjes

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
THIESKE
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: za jun 23, 2007 4:31 pm
Locatie: Geleen

BBQ met de kleintjes

Bericht door THIESKE »

Hallo allemaal, ik ben nu voor het eerst hier. Heb al ruim 4 jaar geen magic meer gespeeld. Heb me onlangs nieuwe kaarten gekocht en een nieuw deck gemaakt.

Enige waar ik nog mee zit is dat het zwak is tegen enchantments.

Het doel is je tegenstander zoveel en zo snel mogelijke roosteren totdat ie gaar is. Old skool burn deckie (puur casual play).

2x Shard Phoenix
4x Mogg Fanatic
4x Mogg Maniac
2x Goblin Vandal


De phoenixes ruimen de boel op mocht ik in de problemen raken en mocht de tegenstander me overpoweren.

4x Lightning Bolts
4x Fireblast
4x Hammer of Bogardan
4x Goblin grenade


De fireblast doen 4 damage en je hoeft er maar 2 mountains voor op te offeren. Ideaal als afmaker.

Ik heb verder nog 6 enchantments in het deck.

2x Bestial Fury
4x Fire Whip.


Bestial fury heb ik erin zitten om een toch nog eens een extra kaart te kunnen rapen, en om meer damage te kunnen doen uiteraard.

Dit alles wordt vooruit gebrand door 16 mountains.

Hoop dat jullie ook honger hebben gekregen na deze post. Ik in ieder geval wel!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

hoe zit het met je landjes?

Ik krijg een beetje het idee dat je misschien wat te weinig creatures speelt voor kaarten als fire whip en goblin grenade. Zeker aangezien je creatures best wel zelfmoord neigingen hebben.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
THIESKE
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: za jun 23, 2007 4:31 pm
Locatie: Geleen

Bericht door THIESKE »

pi schreef:Oy,

hoe zit het met je landjes?

Ik krijg een beetje het idee dat je misschien wat te weinig creatures speelt voor kaarten als fire whip en goblin grenade. Zeker aangezien je creatures best wel zelfmoord neigingen hebben.

mazzel

pi
Ik heb nog niet de kans gehad om hem te spelen, maar je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Het deck zou misschien nog wel 4 Goblin digging teams kunnen gebruiken. Wil in iig ze snel mogelijk veel damage kunnen doen.
Gebruikersavatar
evilpoffertje
Adept
Berichten: 292
Lid geworden op: zo nov 12, 2006 4:24 pm
Locatie: hoogeveen

Bericht door evilpoffertje »

Tja.. ik zou gelijk Goblin Lackey aanraden, maar goede goblins zoals die zijn best wel duur :P Mogg War Marshal gebruiken, altijd leuk als je die nog op kan offeren aan je gobbo granaat. Ik zou de digging teams niet gebruiken, daar zijn betere alternatieven (ook goedkoop) voor.
THIESKE
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: za jun 23, 2007 4:31 pm
Locatie: Geleen

Bericht door THIESKE »

evilpoffertje schreef:Tja.. ik zou gelijk Goblin Lackey aanraden, maar goede goblins zoals die zijn best wel duur :P Mogg War Marshal gebruiken, altijd leuk als je die nog op kan offeren aan je gobbo granaat. Ik zou de digging teams niet gebruiken, daar zijn betere alternatieven (ook goedkoop) voor.
Schitterend in combinatie met fire whip... Ik heb twee Goblin Lacky's besteld.
Plaats reactie