Hypergenesis

Vragen over Magic: the Gathering? Of kom je ergens niet uit? Stel hier je vragen met betrekking tot de spelregels van Magic the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
ijsbiertje
Expert

Hypergenesis

Bericht door ijsbiertje »

Hoi,

Wanneer aan het begin van de beurt een Hypergenesis uit suspend komt. Kan ik een Glimpse of Nature spelen zodat wanneer ik een creature in het spel leg met Hypergenesis, ik een kaart mag trekken?

en

Neem nu dat al je creatures haste hebben en je legt een Niv-Mizzet, the Firemind met Hypergenesis, mag ik deze zijn ability nog gebruiken voor Hypergenesis uitgewerkt is? Of moet Hypergenesis eerst volledig gespeeld worden voor er andere abilities gebruikt worden?

Groetjes
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Hoi,

- Je "played" de kaarten niet, je stopt ze gewoon in play, gevolg is dat de glimpse niet triggert.

- Ik geloof dat zolang de hypergenesis aan het resolven is er geen nieuwe spells of abilities zullen resolven, wel gaan ze eventueel op de stack. Als je dus bv een wall of blossoms met de hypergenesis in play legt dan pak je na het volledig resolven van de hypergenesis een kaart.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
David
Wizard
Contacteer:

Bericht door David »

Uit gatherer:
10/15/2006 Anything that triggers during the resolution of this will wait to be put on the stack until everything is put into play and resolution is complete.
Plaats reactie