Pagina 1 van 1

Groen/Wit deck

Geplaatst: vr aug 10, 2007 4:42 pm
door wilco
Mana:

10 forest basic land
5 Plains basic land
4 Selsnya Sanctuary
2 Saltcrusted Steppe*

Creatures

2 Oathsworn Giant
1 Loxodon Hierarch
1 Gleancrawler
1 Unyaro Bees
1 Golgari Guildmage
1 Amrou Seekers
2 Watchwolf
2 Civic Wayfinder
1 trained armodon
1 horned troll
1 ursapine
1 phytohydra
1 knight of the holy nimbus
2 vine trellis
4 siege worm

other spells
2 Congregation at dawn
1 molder
2 Faith's fetters
2 Sundering Vitae
2 Devouring light

1 Moldervine Cloak
1 blanchwood armor
1 fists of ironwood
1 lure
1 tromp the domains
1 naturalize
1 recollect
1 primal frenzy

*ik heb 2 salcrusted steppe in mijn deck zitten met het idee om gebruik te maken van abilities van bijv. Ursapine. Ik ben tenminste in de veronderstelling dat als ik bijv. 10 mana verzamel dat ik daarvoor 10 x +1/+1 counters van Ursapine mag gebruiken. Please correct me if I am wrong.

Ik ben begonnen met een manusje van alles.. dit terug gebracht naar een deck met zware creatures. Waar ik ontdekte dat ik heel erg kwetsbaar was voor enchantments en artifacts.

Ik wil graag kritiek hebben op de gekozen kaarten. Welke is in jouw ogen nutteloos of duur of ???
Misschien moet ik mijn focus nog meer op creatures leggen?

Ik speel vaak multiplayer, tegen tegenstanders die redelijk in staat zijn om een beestje te pompen naar een 10/10 oid.
Ik heb dus ook geprobeerd om zelf in staat te zijn om wat te pompen.

Geplaatst: vr aug 10, 2007 11:27 pm
door pi
Oy,

de ursapine krijgt in ieder geval geen counters, die blijven namelijk op het creature liggen. verder zou ik denk ik eens kijke naar acceleratie in de vorm van llanowar elves, wall of roots of zoiets. De vine trellis is hierbij natuurlijk al een aardig begin.

Ik zou ook zoeken naar een manier om creatures van je tegenstander te slopen, desert twister desnoods.

mazzel

pi