Goeiemiddag,
als ik een creature neerleg, kan ik daarmee dan in eerstvolgende beurt van tegenstander er al mee blokken?
bv: ik heb geen creatures, en tegenstander heeft er 2.
in mijn beurt leg ik 4 x 1/1tjes af. volgende beurt valt tegenstander mij aan. Kan ik er dan al mee blokken?
En nog vraagje: speler A en B hebben elk een 4/4 creature. A valt aan en B blokt. Welk creature is er dan aan?
Alvast bedankt,
MvG
blokken
Moderator: Admins & Moderators
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
stel je zou een creature weten te spelen in je tegenstanders beurt dan mag die ook gewoon blocken. Het enige wat een creature niet mag is zichzelf tappen (hij mag wel getapt worden voor bv opposition, maar een prodigal sorcerer mag zichzelf niet tappen), of aanvallen.
Beide creatures doen 4 damage tegen de ander, waarom zou 1 van de 2 het overleven?
mazzel
pi
stel je zou een creature weten te spelen in je tegenstanders beurt dan mag die ook gewoon blocken. Het enige wat een creature niet mag is zichzelf tappen (hij mag wel getapt worden voor bv opposition, maar een prodigal sorcerer mag zichzelf niet tappen), of aanvallen.
Beide creatures doen 4 damage tegen de ander, waarom zou 1 van de 2 het overleven?
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.