Te ruil Ravnica (common)

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
wilco
Expert

Te ruil Ravnica (common)

Bericht door wilco »

ik heb enkel ravnica commons die ik kwijt wil:

Boros Garrison
Selesnya Sanctuary
Greater Mossdog x2
Golgari Brownscale
Sundering Vitea
Benevolant Ancestor
Barbarian Rifcutter
Consult the Necrosages x2
Compulsive Research
Elves of Deep Shadow
Farseek x2
Flight of Fancy
Courier Hawk
Golgari Rotwurm
Incite Hysteria
Induce Paranioa x2
Last Gasp
Mortipede
Sell-Sword Brute
Sewerdreg
Siege Wurm
Stasis Cell
Surge of Zeal
Torpid Moloch
Terraformer
Transluminant
Vedalken Entrancer
Woodwraith Strangler

Wat wil ik?

8th edition kaarten. Ik heb hier nog geen sets van 4 van. Dus de kaart maakt mij niet echt uit. Ik wil de verzameling compleet. De enige eis is dat ze niet beschadigd zijn.

Voor de geintresseerde, genoemde kaarten zijn in goede staat. Ik heb er nog nooit mee gespeeld. Deze liggen braaf in een doos te wachten.
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Hoi,

misschien is het aan te raden om iets duurdere kaarten te probleren te ruilen. Ik zou persoonlijk een postzegel en envelope hoger schatten dan wat je hier hebt staan. Ik denk dat ik niet de enige zal zijn.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
sumilidon
Wizard

Bericht door sumilidon »

lol pi:P

sommige kaarten kunnen nog wel handig zijn,
maar verzendkosten zijn het niet waard;)
sometimes i look in the mirror and i wonder.
is it really me looking back?
David
Wizard
Contacteer:

Bericht door David »

Dus als je erbij zegt waar je woont, misschien zijn er mensen die langs willen komen om te ruilen :-).
wilco
Expert

Bericht door wilco »

pi schreef:Hoi,

misschien is het aan te raden om iets duurdere kaarten te probleren te ruilen. Ik zou persoonlijk een postzegel en envelope hoger schatten dan wat je hier hebt staan. Ik denk dat ik niet de enige zal zijn.

mazzel

pi
Als ik toch eens een postzegel en enveloppen als magic kaarten kon gebruiken... :twisted:

Ik zie het probleem niet. Als het helpt om een verzameling compleet te maken... het scheelt dan nog altijd het aanschaffen van boosters a 2,50 voor 15 kaarten. En aangezien je niet weet welke kaarten er in een booster zitten...
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

bulk commons kosten ongeveer 2 cent, dus voor de ongeveer 50 cent die een envelope en postzegel kosten heb ik al snel 25 commons. Dat is niet veel minder dan wat jij aanbiedt. Ik zou, als ik dan dus met jou zou ruilen voor deze volledige set commons, 100% bij moeten leggen om voor de postzegel en envelope te betalen. Zelfs als je ruimer rekent dan zijn de kosten voor postzegels en envelope zeer hoog in verhouding tot de waarde die ik terug krijg. Ik zou zelf alleen deals willen doen waar de verzendkosten in verhouding tot de waarde van kaarten te verwaarlozen zijn. (Mocht iemand zich afvragen waarom ik ooit een deal voor minder deed, grote kans dat ik dacht dat die deal meer dan een postzegel en envelope in mijn voordeel was).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie