horsemanship
Moderator: Admins & Moderators
horsemanship
Goeiemiddag,
wat is horsemanship?
wat is horsemanship?
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
eigenlijk hetzelfde als flying als ik me niet vergis. Creatures met horsemanship kunnen creatures zonder dat blocken, maar andersom niet. Het effect is vaak unblockable creatures omdat er weinig creatures zijn met horsemanship.
mazzel
pi
eigenlijk hetzelfde als flying als ik me niet vergis. Creatures met horsemanship kunnen creatures zonder dat blocken, maar andersom niet. Het effect is vaak unblockable creatures omdat er weinig creatures zijn met horsemanship.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- evilpoffertje
- Adept
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
de kaarten uit die set zijn gemiddeld meer waard dan bv de eerdere portal sets omdat ze veel minder vaak uitgebracht zijn en bijna niet in het engels.
mazzel
pi
de kaarten uit die set zijn gemiddeld meer waard dan bv de eerdere portal sets omdat ze veel minder vaak uitgebracht zijn en bijna niet in het engels.
mazzel
pi
Nedermagic is een winkel en probeert de kaarten zo ´duur´ mogelijk te verkopen. Het is dus niet goed om de waarde van een kaart te baseren op de hoogte van de prijs op Nedermagic.johanvl schreef:heb vorige week een heel verzameling (ong 2000kaarten) van oudere reeksen gekocht voor 50eur. veel van portal3 bij.
en allemaal int engels.
heb al wat nagekeken op nedermagic.nl, zijn die prijzen daar correct?
MvG
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Als je iets van me wil hebben, dan kloppen de prijzen daar. Als je iets aan mij wil verkopen... no way...johanvl schreef:heb vorige week een heel verzameling (ong 2000kaarten) van oudere reeksen gekocht voor 50eur. veel van portal3 bij.
en allemaal int engels.
heb al wat nagekeken op nedermagic.nl, zijn die prijzen daar correct?
MvG
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
halveer ze en misschien zit je in de buurt.
Maareh, kun je eventueel een lijstje maken van het portal 3 spul? Ik zoek daar nog wel wat van.
mazzel
pi
halveer ze en misschien zit je in de buurt.
Maareh, kun je eventueel een lijstje maken van het portal 3 spul? Ik zoek daar nog wel wat van.
mazzel
pi