Hoe heet die kaart

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Yoris
Expert
Berichten: 73
Lid geworden op: zo jan 06, 2008 12:18 pm
Locatie: Nieuwegein

Hoe heet die kaart

Bericht door Yoris »

Hey iedereen,

Voor een nieuw deck dat ik wilde gaan bouwen op Magic Workstation ben ik op zoek naar een kaart die er voor zorgt dat ik in mn deck mag zoeken.
Bijvoorbeeld: Merrow Rejeery. Search your library for a merfolk card.
Zo'n kaart zoek ik, het doet er niet toe welk creature type, het liefst in het zwart en zo weinig mana cost als mogelijk :D
Heeft 1 van jullie een idee?
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

Alsjeblieft, 23 instants die je je deck laten doorzoeken:
http://www.crystalkeep.com/cgi-bin/magi ... ulingText=

Of, 69 Sorceries:
http://www.crystalkeep.com/cgi-bin/magi ... ulingText=

Ik zou geen sorcery nemen omdat je die beperkt kan spelen. Instant is misschien het handigst omdat die (bijna) altijd gespeelt kan worden. :)
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Yoris
Expert
Berichten: 73
Lid geworden op: zo jan 06, 2008 12:18 pm
Locatie: Nieuwegein

Bericht door Yoris »

Hee! super bedankt man! ik neem aan dat ik op die site ook gewoon op creatures kan zoeken.
Thanks again
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

Yoris schreef:Hee! super bedankt man! ik neem aan dat ik op die site ook gewoon op creatures kan zoeken.
Thanks again
Ja, had ik nog niet aan gedacht. Natuurlijk kun je ook op creatures zoeken met die ability.

Graag gedaan!
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

alleen zijn er geen creatures die precies doen wat je wilt. Ik zou persoonlijk demonic tutor en vampiric tutor in ieder geval spelen. Daarna krijg je slechtere opties. Merk op dat deze beide kaarten restricted zijn.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie