Hey,
Ik had een vraagje over summoning sickness en over chronozoa
Stel dat ik paradox haze op het veld heb en chronozoa gaat dus dood aan het begin van mijn upkeep en komt weer terug. Heeft hij dan nog last van summoning sickness?
Hij kwam dan wel in mijn beurt in het spel. maar ik heb altijd geleerd dat ze summoning sickness hebben "if a creature wasn't in play during your upkeep". dus als je hem in je main phase summont bijvoorbeeld.
In dit geval komt chronozoa al aan het begin van je upkeep in het spel. Dan mag hij die beurt toch tappen?
Tschus
Yoris
Chronozoa + Summoning Sickness
Moderator: Admins & Moderators
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Het beest moet reeds in het spel zijn at beginning of upkeep (of haste hebben). De Chronozoa trigger gaat op de stack tijdens beginning of upkeep hetgeen betekent dat de Chronozoa pas na beginning of upkeep in het spel komt en summoning sickness heeft.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Hey,
nog een vraagje.
Stel ik speel in mijn beurt een monster, en ik heb spring-leaf drum. Het monster heeft geen haste en mag dus niet tappen. maar kan ik hem wel tappen met springleaf drum?
of mag dat ook niet?
tschus
Yorus
nog een vraagje.
Stel ik speel in mijn beurt een monster, en ik heb spring-leaf drum. Het monster heeft geen haste en mag dus niet tappen. maar kan ik hem wel tappen met springleaf drum?
of mag dat ook niet?
tschus
Yorus