Okay, hier komt mijn poging om een deckje te maken met Demigod of Revenge (Shadowmoor).
4 Demigod of Revenge
4 Lotus Petal
4 Dark Ritual
4 Seething Song
4 Buried Alive
1 Demonic Tutor
4 Dusk Urchins
4 Dread Return
1 Vampiric Tutor
4 Terror
4 Darkness
2 Cabal Ritual
-----------------------
4 Cabal Coffers
1 Urborg, Tomb of Yawgmoth
8 Swamps
7 Mountains
----------------------
40 non-land + 20 land
De bedoeling is om zo snel mogelijk demigod of revenges in je graveyard te pompen en hem vervolgens te spelen of the reanimaten, zodat je ze alle 4 hebt.
Ultieme hand is:
Swamp, Lotus Petal, 2x Dark Ritual, Seething Song, Buried Alive, Demigod of Revenge
oftewel 1ste beurt 8 mana, 3 demigods in je grafbak gooien en er eentje spelen = 20 damage.
Terror/Darkness/Dusk Urchin zijn om jezelf te beschermen mocht het wat langer duren.
Misschien is het een idee om er Putrid Imps in te stoppen, mocht je 2 of meerdere Demigods in je hand hebben.
Hints/Tips zijn welkom natuurlijk
Demigod of Revenge
Moderator: Admins & Moderators
- pi
- Archmage
- Berichten: 9184
- Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Oy,
zombie infestation ipv putrid imp misschien een beter idee? Ik zou ook wat random goeie critters overwegen als je toch soort van reanimator gaat spelen, een paar critters die goed zijn tegen specifiekere problemen.
Lotus Petal maakt btw je deck illegaal voor vintage, terwijl de tutors hem illegaal maken voor legacy.
mazzel
pi
zombie infestation ipv putrid imp misschien een beter idee? Ik zou ook wat random goeie critters overwegen als je toch soort van reanimator gaat spelen, een paar critters die goed zijn tegen specifiekere problemen.
Lotus Petal maakt btw je deck illegaal voor vintage, terwijl de tutors hem illegaal maken voor legacy.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- pi
- Archmage
- Berichten: 9184
- Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
- Locatie: Amsterdam
- Contacteer:
Oy,
maar je deck blijft illegaal . Ik zie sowieso niet zo veel mogelijkheden voor je first turn kill. Ik zou dat zien als leuk om te hebben, maar niet als iets om op te focussen met je deck, aangezien de 1st turn kill gewoon best wel onwaarschijnlijk is en je dus eerder wil focussen op andere kills sneller maken ten koste van die 1st turn om daarmee je gemiddelde kill turn omlaag te krijgen.
mazzel
pi
maar je deck blijft illegaal . Ik zie sowieso niet zo veel mogelijkheden voor je first turn kill. Ik zou dat zien als leuk om te hebben, maar niet als iets om op te focussen met je deck, aangezien de 1st turn kill gewoon best wel onwaarschijnlijk is en je dus eerder wil focussen op andere kills sneller maken ten koste van die 1st turn om daarmee je gemiddelde kill turn omlaag te krijgen.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.