Mijn rouge deck

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: zo mar 02, 2008 12:06 pm
Locatie: Nieuwerkerk a/d Ijssel

Mijn rouge deck

Bericht door Peter »

Dit is mijn deck dat ik gemaakt heb. Ik vind het zelf goed spelen maar ik wil wel graag weten wat jullie ervan vinden :P .

Mijn deck lijkt erg op het `Going Rouge` deck van `Morningtide`, (ik heb het dan ook 2 keer gekocht :P ). Misschien weten jullie of het wel goed genoeg is.

Latchkey Faerie 4x
Pestermie 4x
Oona`s Blackguard 4x
Frogtosser Banneret 4x
Prickly Boggart 4x

Notorious Throng 2x
Protective Bubble 2x
Thieve`s Fortune 4x
Morsel Theft 4x
Violet Pall 4x
Peppersmoke 4x

Swamp 12x
Island 8x
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

wat is goed? We kunnen dta alleen beoordelen als je uitlegd in wat voor formaat je van plan bent dit te spelen. Op het eerste gezicht zou ik zelf vooral eens kijken of je niet aan wat landjes kunt komen die beide kleure mana leveren die je nodig hebt.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Peter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: zo mar 02, 2008 12:06 pm
Locatie: Nieuwerkerk a/d Ijssel

Bericht door Peter »

Hee,

Mijn deck is gebaseerd op de `Prowl` die sommige kaarten hebben. Met dat kan ik mijn (rouge)kaarten heel goedkoop spelen en soms zit er nog een extraatje bij zoals een kaart pakken. Ik speel vooral met goedkope kaarten zodat ik gelijk kan aanvallen. Kaarten zoals Prickly Boggart en Frogtosser Banneret(die mijn rouge kaarten NOG goedkoper laat spelen) zijn goede voorbeelden. Ook zijn er een aantal van mijn rouge`s `flying`.
Ik kan er natuurlijk ook wat landen bij gooien maar ik denk dat ik dat niet nodig heb.

Kan je hier wat mee?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Hoi,

ik kan er niet bijzonder veel mee vrees ik, ik snapte al wat de kaarten doen, maar wat ik meer zou willen weten is of je dit op tournooien mikt, of casual potjes tegen 1 tegenstander, of juist multiplayer? Wil je veel uitgeven, of moet het een beetje blijven bij de kaarten die je uit die precons hebt gehaald?

Btw, bedoel je niet rogue ipv rouge?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie