Hulp nodig voor deck!

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
MagicJordi
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: vr jun 06, 2008 2:19 pm

Hulp nodig voor deck!

Bericht door MagicJordi »

Hey ik ben nieuw hiero en ook nieuw met Magic dus ik weet nog niet heel veel.. vandaar dat ik jullie hulp vraag!


Ik heb zojuist zo'n starter achtig dekje gekocht die Zwart is. Ik heb zwart gekozen omdat ik ik die creatures wel tof vind.

Ik ben van plan om morgen nog een starter deckje te kopen zodat ik 1 deck maak met 2 kleuren.

Zelf dacht ik aan Zwart/Groen omdat ik wel een aantal goede groene creatures heb (ik heb ook wat boosters gekocht vandaar;))

Is zwart/groen dan een goede combinatie?

Thx alvast xD
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

bedoel je met een starter 'preconstructed deck'? De term starter werd vroeger gebruikt voor 'tournament packs', om verwarring te voorkomen is het handiger om die term niet te gebruiken.

Misschein kun je ons een idee geven van wat voor kaarten je hebt / wat je bereid bent uit te geven voor extra kaarten en wat je met het deck van plan bent?

mazzel

pi

p.s. zwart/groen is een goeie combinatie, net als elke andere combinatie als je maar de juiste kaarten er in stopt. Je zult iets specifieker moeten zijn.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie