lackey ccg!!

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Ernieboy
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: zo feb 08, 2009 12:24 pm

lackey ccg!!

Bericht door Ernieboy »

lackey ccg is een programmatje da trading card games (zoals magic) simuleerd. er zijn 13000(!) kaarten gratis beschikbaar en ge kunt online spele! zorg wel da de de tutorial op deze site (en geen andere) volgt voorda de iets doet me lackey (ik ep em opnieuw moete dwnloade omdak iets verkeerd a gedaan)http://www.angelfire.com/funky/magiclackey/help.html

deze site dus.

et enige nadeel is da de de regels zelf moe uitvoere.
da wil dus zegge da de bvb uw levespunte zelf moe aftrekke en effecte als decksearch zelf moe uitvoere.
et kost effe tijd om eraan te wenne ma tis zeker de moeite waard. ook om u nieuw deck te teste of es met een superduur deck te spele. op deze site staan wel goeie decks: http://www.magicdeckvortex.com/

ge moe mr effe zoeke naar de decks, er staat ook een rating bij (5 is maximum)
"Two little goblins, out in the sun. Down came the griffin, and then there was one"
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

hey,

wat voor voordeel biedt dit programma boven bv magic workstation of apprentice?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Ernieboy
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: zo feb 08, 2009 12:24 pm

Bericht door Ernieboy »

[quote=Well er zijn zot veel meer kaarten beschikbaar en je kan ook andere trading card games spelen als yugi-oh, WOW card game, enz.

BTW oe kun de stijgen in rank?

ernieboy
"Two little goblins, out in the sun. Down came the griffin, and then there was one"
Ernieboy
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: zo feb 08, 2009 12:24 pm

Bericht door Ernieboy »

oei die quote was nie de bedoeling
"Two little goblins, out in the sun. Down came the griffin, and then there was one"
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

MWS heeft alle kaarten tot aan conflux, inclusief heel wat niet-standaard sets, lackey zelf geeft aan tot shadowmoor te hebben. Ik zie op hun forums dat tot alara beschikbaar is, maar conflux is er nog niet. Ook blijken de un-sets te missen en schijnen de filters om te zoeken naar alle kaarten uit een formaat niet up-to-date te zijn met de sets van die formaten (al weet ik niet zeker of dat wel up-to-date voor MWS is).

Andere spellen zijn ook mogelijk in MWS, maar het gaat ons natuurlijk om magic, dus dat punt maakt weinig uit.

Het enige voordeel dat ik zie van lackey is dat multiplayer mogelijk is, maar daartegenover staat een in mijn ogen veel minder mooie interface, minder overzichtelijke weergave voor deck editing en natuurlijk met name dat ze gewoon achterlopen kwa sets. Al met al blijf ik me toch afvragen waarom ik voor Lackey zou kiezen boven MWS?

Stijgen in rank doe je btw door meer te posten. Overigens had ik het gewaardeerd als je gewoon even de post met de quote ge-edit had ipv nog een post er over plaatsen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Ernieboy
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: zo feb 08, 2009 12:24 pm

Bericht door Ernieboy »

ok bedankt voor de info :)
Ik weet nu dat er veel tekortkomingen zijn in lackey maar omdat het mijn eerste mtg simulator was was ik wat overdonderd door de mogelijkheden. Ik denk dat ik toch maar bij lackey blijf omdat mijn vrienden het net gedownmoad hebbe en de multiplayer is toch ook wel redelijk belangrijk

btw sorry over dat extra bericht, ik ben nieuw hier :)
"Two little goblins, out in the sun. Down came the griffin, and then there was one"
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

geen probleem.

Ik sta wel open voor nieuwe applicaties hiervoor hoor, maar dit programma komt op mij een beetje over als zijnde niet af. Misschien heb ik dat fout, maar daarom vraag ik je ook naar de vergelijking met programma's die ik wel ken. Ik neem aan dta als je zoiets gaat promoten je ook wel bekend bent met de alternatieven, want dat is natuurlijk de eerste vraag die je krijgt.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie