kaarten collectie

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Woody71
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: di jun 09, 2009 12:37 am

kaarten collectie

Bericht door Woody71 »

hey ik zit ff men lades schoon te maken en wat vind ik.. men collectie van magic kaarten en ik wou vragen hoe kan ik deze het beste verkopen?

ik heb een behoorlijke collectie met van elke kleur genoeg om een 2 kleurig deck mee te maken

de zijn allemaal 5-7th edetie hoe kom je erachter wat ze waar d zijn?

-Woody
Woody71
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: di jun 09, 2009 12:37 am

Bericht door Woody71 »

correctie van elke kleur genoeg om sinlge colour deck te maken:)

ook nog een hoop artifacts
Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

Bericht door lord of the squirrel »

hey, allereerst er zit een edit knop zodat je je bericht kan aanpassen.

Wat je kan doen is een lijst van de kaarten maken en deze in onze trading corner zetten. Als iemand dan interesse heeft reageert hij. Anders moet je naar dingen als marktplaats of ebay gaan.

De prijzen, je kan naar magicwinkels kijken of naar MOTL (http://www.magictraders.com/pricelists/). De laatste heeft prijzen gebaseerd op de verkoop van kaarten op ebay.

Mensen die kaarten kopen willen vaak maar een deel hebben en kijken vooral naar de rares er tussen. Dus verwacht geen biedingen ter waarde van de gehele collectie.
In the Krosan Forest, you've got to keep an eye out for the squirrels.
Woody71
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: di jun 09, 2009 12:37 am

Bericht door Woody71 »

dankjewel voor je reply:)

maaruh het zijn er behoorlijk veel moet ik alles gaan opschrijven:P of alleen bijzondere kaarten?9ja ik weet het ik ben lui:P)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

rares zijn een begin, maar 5th had nog geen rare icoontjes. Sowieso zou ik tenzij je heel gekke dingen hebt niet rekenen op meer dan 1 euro per rare voor de hele collectie (dus alles bij elkaar, niet alleen de rares). Meestal is dit een aardige bovenschatting, ik zelf haak meestal af als een verzameling duurder is dan dat.

Je hebt weinig aan al je (un)commons vermelden, aantallen en uit welke sets ze ongeveer komen is daarvoor meer dan genoeg.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Marnix14
Expert
Berichten: 54
Lid geworden op: do mei 21, 2009 5:06 pm

Bericht door Marnix14 »

Je kunt ook op www.nedermagic.nl kaarten invoeren, dan krijg je de marktwaarde te zien. ;) dat is gebaseerd op glimmend of niet, vraag naar deze kaart, zeldzaamheid & nog iets.
ik heb geen onderschrift!
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Wat nedermagic vraagt is alleen niet bepaald hetzelfde als de marktwaarde. Meer de achterlijk-hoge-nedermagic-afzetterij waarde.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik weet ook dat nedermagic deze manier van waarde bepaling niet zo waardeerd. Dat opgeteld bij dat het je absoluut geen reeel beeld geeft van waarde betekent dat ik het je heel erg af zou raden om het zo te doen.

mazzel


pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

ja check dan magicunited.nl
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ook dat geeft je geen reeel beeld voor een verzameling, in veel gevallen is 90% van de kaarten te goedkoop om mee te tellen. In mijn ervaring zit 1 euro per rare meestal redelijk in de buurt als bovengrens voor wat je kunt krijgen voor de volledige verzameling.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie