Dimir control/mill
Geplaatst: vr jul 31, 2009 9:37 am
Dit deck heb ik een hele tijd geleden gebouwd, gisteren voor het eerst weer mee gespeeld. Zijn er dingen die ik moet aanpassen/toevoegen?
Land:
2x Dimir Aqueduct
1x Duskmantle, House of Shadow
11x Island
10x Swamp
Creatures:
1x Circu, Dimir Lobotomist
2x Dimir Infiltrator
4x Drift of Phantasms
4x Lurking Informant
3x Vedalken Entrancer
Other Spells:
1x Clutch of the Undercity
3x Consult the Necrosages
3x Disembowel
1x Dream Leash
3x Glimpse the Unthinkable
4x Induce Paranoia
4x Last Gasp
1x Perplex
2x Psychic Drain
Het deck is er zoals je ziet op gericht om je tegenstander's library leeg te maken. De counterspells en gasps houden de creatures en andere spells onder controle.
Het ging gisteren redelijk, maar kwam bijvoorbeeld een Unearth deck tegen....dat is vrij lastig als je zwaar aan het Millen bent.
Land:
2x Dimir Aqueduct
1x Duskmantle, House of Shadow
11x Island
10x Swamp
Creatures:
1x Circu, Dimir Lobotomist
2x Dimir Infiltrator
4x Drift of Phantasms
4x Lurking Informant
3x Vedalken Entrancer
Other Spells:
1x Clutch of the Undercity
3x Consult the Necrosages
3x Disembowel
1x Dream Leash
3x Glimpse the Unthinkable
4x Induce Paranoia
4x Last Gasp
1x Perplex
2x Psychic Drain
Het deck is er zoals je ziet op gericht om je tegenstander's library leeg te maken. De counterspells en gasps houden de creatures en andere spells onder controle.
Het ging gisteren redelijk, maar kwam bijvoorbeeld een Unearth deck tegen....dat is vrij lastig als je zwaar aan het Millen bent.