Ik heb jaren geleden de box Beatdown aangeschaft (zou nog wel eens in het gulden tijdperk geweest kunnen zijn).
Nog nooit gebruikt. Decks waren gesealed, maar rara de drie genoemde kaarten uit de topictitel missen.
Aangezien ik de serie toch heééél graag compleet wil maken zoek ik uit Beatdown dus nog:
Kird Ape
Lava Axe
Shock
Als iemand mij hier aan kan helpen dan hoor ik het graag! Ik heb moet ik eerlijk zeggen niet veel soeps om er voor te ruilen. Ik heb praktisch alleen Commons te ruil en wat uncommens (ik heb een lijst die ik kan mailen). Rares kan ik op twee vingers tellen, dus ik wil er ook rustig voor betalen.
Maarten
Gezocht Beatdown: Lava Axe, Kird Ape, Shock
Moderator: Admins & Moderators
Wants/Haves
Wants:
Unglued: BFM1 en BFM2
En ik zoek nog meer uit Unglued en Unhinged. Zal dit lijstje een dezer dagen nog even aanvullen.
Haves:
Ik heb op dit moment moet ik eerlijk zeggen niet veel soeps om te ruilen (net weer begonnen). Ik heb praktisch alleen Commons en Lands te ruil. (Hiervan heb ik dan wel een lijst die ik kan mailen). Het betreft hoofdzakelijk de series vanaf 4th tot de nieuwe lay-out. En anders heb ik euro's te ruil.
Unglued: BFM1 en BFM2
En ik zoek nog meer uit Unglued en Unhinged. Zal dit lijstje een dezer dagen nog even aanvullen.
Haves:
Ik heb op dit moment moet ik eerlijk zeggen niet veel soeps om te ruilen (net weer begonnen). Ik heb praktisch alleen Commons en Lands te ruil. (Hiervan heb ik dan wel een lijst die ik kan mailen). Het betreft hoofdzakelijk de series vanaf 4th tot de nieuwe lay-out. En anders heb ik euro's te ruil.
Een goede zondebok is beter dan een slecht excuus