Minst toffe kleur
Moderator: Admins & Moderators
Minst toffe kleur
Goed, ik heb dit idee gejat van een ander forum.
Maar na de topic "wat vind je de leukste kleur, en waarom?", nu dan de topic :
Wat vind je de minst leuke kleur, en waarom?
Feel free om het aan te vullen met (door jou) gehaatte voorbeelden.
Maar na de topic "wat vind je de leukste kleur, en waarom?", nu dan de topic :
Wat vind je de minst leuke kleur, en waarom?
Feel free om het aan te vullen met (door jou) gehaatte voorbeelden.
Als je het mij vraagt is het gewoon het wat je leukste kleur rijtje is omgekeerd maar goed eigenlijk hebben alle kleuren zo hun sterke en zwakke punten, ik zelf heb denk ik het minst met blauw en wit toch heb ik er wel een paar goeie decks van gemaakt
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
- Wilt-Leaf Liege
- Adept
Toen ik net begon had ik helemaal niks met zwart. Ik hou doorgaans niet zo van demonen en vampieren en zo. Nu trek ik me daar niet zoveel meer van aan. Ik vind Sorin Markov bv. een hele toffe kaart.
Luck never gives, it only lends
Het is ook een beetje een combinatie van creature type, art die er gebruikt wordt, de kleur zelf etc etc. wat je eerste aantrekking of afkeur geeft naar een bepaalde kleur. Als je daarna verder kijkt naar wat het doet en wat de mogelijkheden allemaal zijn kunnen je afkeur of aantrekking tot een bepaalde kleur snel veranderen. (en ik ben trouwens ook gek op planeswalkers ook al zijn ze niet eens allemaal zo geweldig )
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
wit is echt poep:P en dat is eigenlijk alles wat ik er over wou zeggen haha, blauw is op zich nog wel tof met counteren en control
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
http://manabase.com/autocard.php Card tagging
vast door alle kleuren wel
(\__/)
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Blauw,groen en rood zijn m'n minst favoriete kleuren. Ze zijn wel eens tof om vor de fun te spele, maar daar blijft het ook bij.
Blauw: veel te traag, tegen wanneer je iets deftigs kan doen ben je al dood
Groen: je hebt snel grote beesten, maar hebben niks om andere creatures op te blazen(zoals bv zwart wel heeft)
Rood: Het is alleen maar rushen,rushen,...
Zwart is in mijn ogen het beste.(om mono te gaan) Zwart heeft van alles wel iets: sterke creatures, discards, destroy,...
Blauw: veel te traag, tegen wanneer je iets deftigs kan doen ben je al dood
Groen: je hebt snel grote beesten, maar hebben niks om andere creatures op te blazen(zoals bv zwart wel heeft)
Rood: Het is alleen maar rushen,rushen,...
Zwart is in mijn ogen het beste.(om mono te gaan) Zwart heeft van alles wel iets: sterke creatures, discards, destroy,...
-
- Adept
Ik heb nu 10 decks (+ 1 under construction).
Maar tot nu toe alle kleuren meerdere keren gebruikt, alleen blauw nog geen enkele keer. Ik weet niet, maar ik heb echt helemaal niks met blauw.
(En by the way ook nog nooit een puur artifact/kleurloos deck gemaakt.)
Maar tot nu toe alle kleuren meerdere keren gebruikt, alleen blauw nog geen enkele keer. Ik weet niet, maar ik heb echt helemaal niks met blauw.
(En by the way ook nog nooit een puur artifact/kleurloos deck gemaakt.)
Iron Maiden's gonna get you
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!