Oude verzameling +/- 530 kaarten te koop tegen een leuk bod
Moderator: Admins & Moderators
Oude verzameling +/- 530 kaarten te koop tegen een leuk bod
Beste Magicspelers,
ik heb in een ver verleden ook Magic gespeeld. Ik denk dat het alweer zo'n 10-15 jaar geleden is, wanneer precies weet ik niet meer. Al die tijd heeft er zo'n mooi doosje in mijn kast gestaan met daarin mijn kaarten, maar eigenlijk is het zonde. Ik dacht, misschien kan ik er nog wat geld voor krijgen en misschien hebben anderen er nog wat aan. Zodoende kwam ik op dit forum.
Het is een doos van ongeveer 530 kaarten. Aangezien ik al lang niet meer speel heb ik ook geen idee meer van welke kaarten rare/uncommon/common of whatever zijn.
Kaarten zijn (naar mijn idee) in goede staat. De decks waarmee ik speelde zitten plastic hoesjes omheen en in het algemeen was ik er altijd zuinig op.
Ik ben toendertijd volgens mij begonnen met de 4th edition en heb toen regelmatig boosters gekocht van expansions,
[edit] Onderstaand lijstje is wat er voorkomt in mijn verzamelin![/edit]
- Een bruggetje Exodus
- Een donderwolk Tempest
- Een middeleeuwse poort Stronghold
- Sneeuwvlokje Ice Age
- Kroontje Fallen Empires
- Een open boek Weatherlight
- Een halve zwarte maan The Dark (of Chronicles, indien whiteboarded)
- Ronde munt Portal? (schildje ipv munt)
- palmboom Mirage
- Romeins VI Sixth Edition
- Pilaar Legends (of Chronicles)
- Wereldbol Homelands
- Hamer Urza's Legacy
- Gebroken Ei Unglued
Het aantal rare/uncommon/common zal niet veel anders zijn als in boosters. Ik heb nooit geruild of kaarten weggegeven dus ik verwacht dezelfde verhouding aan te treffen.
(Ik zal proberen deze post later aan te passen als ik erachter ben welke series dit zijn, maar misschien weten jullie het nu al.)
Om een lang verhaal kort te maken. Deze doos van kaarten mag tegen een leuk bod weg. Ik heb geen idee wat het waard is en het gaat teveel tijd/moeite kosten voor mij om dat uit te zoeken dus in principe ben ik al snel tevreden. Misschien een gokje maar wellicht een leuk gokje..
Ik hoor het graag van jullie. Langskomen om te kijken mag ook, PM mij dan even. Omgeving Rotterdam.
Groeten,
Caedes
ik heb in een ver verleden ook Magic gespeeld. Ik denk dat het alweer zo'n 10-15 jaar geleden is, wanneer precies weet ik niet meer. Al die tijd heeft er zo'n mooi doosje in mijn kast gestaan met daarin mijn kaarten, maar eigenlijk is het zonde. Ik dacht, misschien kan ik er nog wat geld voor krijgen en misschien hebben anderen er nog wat aan. Zodoende kwam ik op dit forum.
Het is een doos van ongeveer 530 kaarten. Aangezien ik al lang niet meer speel heb ik ook geen idee meer van welke kaarten rare/uncommon/common of whatever zijn.
Kaarten zijn (naar mijn idee) in goede staat. De decks waarmee ik speelde zitten plastic hoesjes omheen en in het algemeen was ik er altijd zuinig op.
Ik ben toendertijd volgens mij begonnen met de 4th edition en heb toen regelmatig boosters gekocht van expansions,
[edit] Onderstaand lijstje is wat er voorkomt in mijn verzamelin![/edit]
- Een bruggetje Exodus
- Een donderwolk Tempest
- Sneeuwvlokje Ice Age
- palmboom Mirage
- Wereldbol Homelands
- Hamer Urza's Legacy
- Gebroken Ei Unglued
Het aantal rare/uncommon/common zal niet veel anders zijn als in boosters. Ik heb nooit geruild of kaarten weggegeven dus ik verwacht dezelfde verhouding aan te treffen.
(Ik zal proberen deze post later aan te passen als ik erachter ben welke series dit zijn, maar misschien weten jullie het nu al.)
Om een lang verhaal kort te maken. Deze doos van kaarten mag tegen een leuk bod weg. Ik heb geen idee wat het waard is en het gaat teveel tijd/moeite kosten voor mij om dat uit te zoeken dus in principe ben ik al snel tevreden. Misschien een gokje maar wellicht een leuk gokje..
Ik hoor het graag van jullie. Langskomen om te kijken mag ook, PM mij dan even. Omgeving Rotterdam.
Groeten,
Caedes
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
- Een bruggetje Exodus
- Een donderwolk Tempest
- Sneeuwvlokje Ice Age
- palmboom Mirage
- Wereldbol Homelands
- Hamer Urza's Legacy
- Gebroken Ei Unglued
scheelt je weer opzoeken
- Een donderwolk Tempest
- Sneeuwvlokje Ice Age
- palmboom Mirage
- Wereldbol Homelands
- Hamer Urza's Legacy
- Gebroken Ei Unglued
scheelt je weer opzoeken
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Ik denk dat je ze beter los kunt verkopen, maar hoe dan ook een opsomming van de kaarten (ik weet het het is een hoop werk) maar zou erg makkelijk zijn en als je ze meteen tussen [ c] [ /c] (zonder spaties) zet worden ze meteen gelinked naar gatherer waar je het plaatje kan zien (daarnaast kun je zelf ook meteen zien of het rares uncommons of commons zijn).
Verder over de logotjes die je opnoemde even wat wat is
-Bruggetje is Exodus
-Donderwol is Tempest
-Middeleeuws poortje is Stronghold
-Sneeuwvlokje is Ice age
-Kroontje is Fallen Empires
-Open boek is Weatherlight
-Halve maan is The Dark
-Ronde munt is waarschijnlijk Homelands of portal weet niet wat je bedoelt precies.
-Palmboom is Mirage
-VI is 6th Edition
-Pilaar is Legends
-Wereldbol kan wederom weer portal zijn of Master Edition of ik zou het niet weten zou ik moeten zien
-Hamer is Urza's Legacy
-Gebroken ei is Unglued (zou ik niet veel van verwachten )
Ik kan zo niet zeggen of er iets tussen zit wat ik wil hebben maar als je een hele serie wilt verkopen moet je toch wel een prijs indicatie gokken. Kunnen wij weer gaan onderbieden lol
Edit: en Quiz was net eerder lol
Verder over de logotjes die je opnoemde even wat wat is
-Bruggetje is Exodus
-Donderwol is Tempest
-Middeleeuws poortje is Stronghold
-Sneeuwvlokje is Ice age
-Kroontje is Fallen Empires
-Open boek is Weatherlight
-Halve maan is The Dark
-Ronde munt is waarschijnlijk Homelands of portal weet niet wat je bedoelt precies.
-Palmboom is Mirage
-VI is 6th Edition
-Pilaar is Legends
-Wereldbol kan wederom weer portal zijn of Master Edition of ik zou het niet weten zou ik moeten zien
-Hamer is Urza's Legacy
-Gebroken ei is Unglued (zou ik niet veel van verwachten )
Ik kan zo niet zeggen of er iets tussen zit wat ik wil hebben maar als je een hele serie wilt verkopen moet je toch wel een prijs indicatie gokken. Kunnen wij weer gaan onderbieden lol
Edit: en Quiz was net eerder lol
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
- Wilt-Leaf Liege
- Adept
Ik denk dat hij daar juist geen zin in heeft. Ik heb ook ooit mijn kaarten verkocht, maar als ik ze allemaal los had verkocht was ik daar maanden mee bezig geweest. Maar ik zou er waarschijnlijk wel meer aan over hebben gehouden, daar heb je helemaal gelijk in.Saint schreef:Ik denk dat je ze beter los kunt verkopen
Zie het als een gokje als je biedt. Ik neem aan dat hij ook wel snapt dat mensen niet hoog gaan bieden, als ze niet precies weten op welke kaarten ze bieden. Ik zou zeggen 25-30 euro oid.
Luck never gives, it only lends
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
op 530 kaarten zou je zo'n 35 rares verwachten. Hoogstwaarschijnlijk zijn gezien de tijd waaruit de rest van de kaarten komen de legends en the dark kaarten van chronicals (bevestig even dat ze een witte rand hebben). Dit maakt bovengenoemde schatting van 25-30 euro heel redelijk, ik zou niet hoger inzetten op zoiets onbekends. Blijken die sets wel met een zwarte rand zijn is het iets meer, maar dan nog is het een te grote gok om boven de 40 te gaan. Pas als echt bekend is welke rares/dure kaarten in de collectie zitten zou je meer kunnen krijgen.
mazzel
pi
op 530 kaarten zou je zo'n 35 rares verwachten. Hoogstwaarschijnlijk zijn gezien de tijd waaruit de rest van de kaarten komen de legends en the dark kaarten van chronicals (bevestig even dat ze een witte rand hebben). Dit maakt bovengenoemde schatting van 25-30 euro heel redelijk, ik zou niet hoger inzetten op zoiets onbekends. Blijken die sets wel met een zwarte rand zijn is het iets meer, maar dan nog is het een te grote gok om boven de 40 te gaan. Pas als echt bekend is welke rares/dure kaarten in de collectie zitten zou je meer kunnen krijgen.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
De Legends/Chronicles hebben een witte border. De 'The Dark' hebben een zwarte border.
Iedere kaart opzoeken met common/uncommon erbij is voor op dit moment even teveel werk. Zoals ik al zeg mag alles van mij zo weg. Wellicht onder de waarde, maar das de prijs als je het niet doet.
Mocht iemand 35 euro willen bieden voor alles bij elkaar dan mag je het zo komen ophalen.
Alvast bedankt voor de info en de genomen moeite door bovenstaande posters!
Iedere kaart opzoeken met common/uncommon erbij is voor op dit moment even teveel werk. Zoals ik al zeg mag alles van mij zo weg. Wellicht onder de waarde, maar das de prijs als je het niet doet.
Mocht iemand 35 euro willen bieden voor alles bij elkaar dan mag je het zo komen ophalen.
Alvast bedankt voor de info en de genomen moeite door bovenstaande posters!
ik bied 30
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
http://manabase.com/autocard.php Card tagging
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
voor de duidelijkheid, dat zijn dus geen legends kaarten, dat gebruiken geeft een vertekend beeld. Toevallig las ik gisteren een artikel met de nummers, chroncles is ongeveer 5x vaker gedrukt dan legends en dan heb je nog lelijke witte randen ook. Je zegt overigens in de openingspost arabian nights boosters te hebben gekocht, het kan erg de moeite waard zijn om alleen even op te zoeken of je kaarten hiervan hebt. Het expansion symbal is een arabisch zwaard en ze hebben een zwarte rand, mocht je die vinden dan zou ik die hier even noemen, je hebt namelijk zelfs uncommons in die set die boven de 100 euro gaan.
Bovenstaand bod klinkt heel reeel, persoonlijk hou ik altijd aan dat een verzameling heel bijzonder moet zijn als hij boven 1 euro per rare die er in zit uit komt en 35 rares zou ongeveer de schatting zijn.
mazzel
pi
voor de duidelijkheid, dat zijn dus geen legends kaarten, dat gebruiken geeft een vertekend beeld. Toevallig las ik gisteren een artikel met de nummers, chroncles is ongeveer 5x vaker gedrukt dan legends en dan heb je nog lelijke witte randen ook. Je zegt overigens in de openingspost arabian nights boosters te hebben gekocht, het kan erg de moeite waard zijn om alleen even op te zoeken of je kaarten hiervan hebt. Het expansion symbal is een arabisch zwaard en ze hebben een zwarte rand, mocht je die vinden dan zou ik die hier even noemen, je hebt namelijk zelfs uncommons in die set die boven de 100 euro gaan.
Bovenstaand bod klinkt heel reeel, persoonlijk hou ik altijd aan dat een verzameling heel bijzonder moet zijn als hij boven 1 euro per rare die er in zit uit komt en 35 rares zou ongeveer de schatting zijn.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
in fallen empires zitten toch ook hele dure rares?
(\__/)
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
whaha ben in de war met die portal kaarten
(\__/)
@PI
Ik denk dat ik de halve maan voor Arabian Nights heb aangezien, verder was het een booster naam die zomaar in me op kwam. Dus ik twijfel of ik die heb. Heb me openingspost even aangepast aangezien de kaarten daarna zijn geindentificeerd.
Iedereen verder bedankt voor alle tips en info die er gegeven is. Erg behulpzaam!
Ik denk dat ik de halve maan voor Arabian Nights heb aangezien, verder was het een booster naam die zomaar in me op kwam. Dus ik twijfel of ik die heb. Heb me openingspost even aangepast aangezien de kaarten daarna zijn geindentificeerd.
30 euro vind ik prima. Ik ben bereid de kaarten voor mijn kosten op te sturen (bij vooruitbetalen) of je kan ze ophalen als je wil. Post hier maar even wat je wil of stuur me een PM.DutchG0d schreef:ik bied 30
Iedereen verder bedankt voor alle tips en info die er gegeven is. Erg behulpzaam!
je hebt een pm
(\__/)
jij ook bedankt !
(\__/)