Hoi,
heb een vraagje,
zijn er nog andere kaarten zoals Protean Hulk? Ze moeten een zo laag mogelijke casting cost hebben.
dus kaarten die ervoor zorgen dat ik creatures in play kan brengen.
alvast bedankt,
mvg
protean hulk
Moderator: Admins & Moderators
Niet zoals protean hulk dat je ze in play kan brengen, wel dat je ze in je hand kan krijgen met bijv.
Grozoth of Skyship Weatherlight of
Nissa Revane maar daar blijft het een beetje bij en alleen bij nissa gaan ze op de battlefield anders gaan ze in je hand, dus er is niets met een goedkopere casting cost, tenminste niets dat ik kan vinden dat het op die manier doet.
Het enige is de protean hulk+flash etc etc. combo (kijk maar onder combo's en dan first turn kill combo's)
Grozoth of Skyship Weatherlight of
Nissa Revane maar daar blijft het een beetje bij en alleen bij nissa gaan ze op de battlefield anders gaan ze in je hand, dus er is niets met een goedkopere casting cost, tenminste niets dat ik kan vinden dat het op die manier doet.
Het enige is de protean hulk+flash etc etc. combo (kijk maar onder combo's en dan first turn kill combo's)
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652