Leveler
Moderator: Admins & Moderators
Leveler
Zoals een vrij opmerkzaam persoon al had kunnen opmaken uit de titel, gaat deze post niet over creatures met level up maar een creature die Leveler heet. Sommigen van jullie herinneren een gesprek met mij over abyssal persecutor. Mijn vraag is een beetje hetzelfde: Is deze puur voor een final charge om je opponent om te leggen? toch wel tricky want als je move mislukt heb je de volgende beurt verloren...
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
dat bedoelde ik nou ook
of iets als Brion stoutarm gebruiken, moet je wel zeker weten dat je em ermee afmaakt, hetgeen soms ook niet te verzekeren is...
dat met die persecutor bedoelde ik meer een discussie rondom zijn nadelige ability en in hoeverre die nadelig was. Deze is dan nog wel veel nadeliger aangezien je het gevolg blijft voelen als ie omgelegd wordt.
of iets als Brion stoutarm gebruiken, moet je wel zeker weten dat je em ermee afmaakt, hetgeen soms ook niet te verzekeren is...
dat met die persecutor bedoelde ik meer een discussie rondom zijn nadelige ability en in hoeverre die nadelig was. Deze is dan nog wel veel nadeliger aangezien je het gevolg blijft voelen als ie omgelegd wordt.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
wat is je vraag precies? De kaart doet volgens mij wat je denkt dat hij doet.
Ik bedoel, om goede kaarten te kunnen hebben moeten er ook slechte zijn. Zover als slechte kaarten gaan is leveler niet eens zo erg. Er zijn genoeg manieren om te voorkomen dat hij je niet doet verliezen (met endless whispers en iets om hem aan te saccen is hij zelfs best vervelend voor je tegenstander).
mazzel
pi
wat is je vraag precies? De kaart doet volgens mij wat je denkt dat hij doet.
Ik bedoel, om goede kaarten te kunnen hebben moeten er ook slechte zijn. Zover als slechte kaarten gaan is leveler niet eens zo erg. Er zijn genoeg manieren om te voorkomen dat hij je niet doet verliezen (met endless whispers en iets om hem aan te saccen is hij zelfs best vervelend voor je tegenstander).
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Inderdaad zonder slechte kaarten zou je geen goeie hebben.
niet egt duidelijke vraag meer of er een goede strategie was om hem te gebruiken
endless whispers is idd leuk maar dan verlies jij voor je opponent verliest aangezien jij de eerste bent die uit een lege library een kaart moet trekken
niet egt duidelijke vraag meer of er een goede strategie was om hem te gebruiken
endless whispers is idd leuk maar dan verlies jij voor je opponent verliest aangezien jij de eerste bent die uit een lege library een kaart moet trekken
Als je hem goed kan gebruiken is elke kaart goed...
Met deze kaart moet je winnen, de beurt dat je hem speelt (normaal gezien, dan). Tegelijk mag je er niet meteen mee aanvallen (nogmaals, normaal gezien dan).
Mocht je hem Haste kunnen geven, kan je hem fijn chump-blocken met je 1/1-tokentje.
Lukt dit allemaal niet? Tja, je laatste kans is je draw-step ontwijken (bv. met Necropotence).
Zonder deze voorwaarden, verlies je onvermijdelijk het spel.
Ik vind Leveler echt een verschrikkelijk slechte kaart. Ik vind hem zelfs erger dan Wood Elemental. Erger, deze kaart is erger dan een 10-kaart combo.
Met deze kaart moet je winnen, de beurt dat je hem speelt (normaal gezien, dan). Tegelijk mag je er niet meteen mee aanvallen (nogmaals, normaal gezien dan).
Mocht je hem Haste kunnen geven, kan je hem fijn chump-blocken met je 1/1-tokentje.
Lukt dit allemaal niet? Tja, je laatste kans is je draw-step ontwijken (bv. met Necropotence).
Zonder deze voorwaarden, verlies je onvermijdelijk het spel.
Ik vind Leveler echt een verschrikkelijk slechte kaart. Ik vind hem zelfs erger dan Wood Elemental. Erger, deze kaart is erger dan een 10-kaart combo.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Je mag aannemen dat ik nagedacht heb voor ik een combo post. Je speelt de whispers. Je speelt de leveler, jouw lib gaat foetsie. Daarna sac je de leveler. Je tegenstander's lib is foetsie. Je geeft de beurt door, wie is nu de eerste die een kaart moet proberen te trekken uit een lege library?Jibz schreef:endless whispers is idd leuk maar dan verlies jij voor je opponent verliest aangezien jij de eerste bent die uit een lege library een kaart moet trekken
Niet dat dit de kaart goed maakt, maar er zijn bepaalde type magic spelers die leven voor dit soort interacties. Dezelfden proberen kaarten als one with nothing of mudhole nuttig in een deck te gebruiken. Van de eerste weet ik zeker dat deze op tournooien gezien is (in bovengemiddeld plaatsende decks!) en het zou me zeker niet verbazen van de andere als sideboard tech tegen life from the loam decks.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.