Spelers Roermond en omgeving
Moderator: Admins & Moderators
-
- Adept
Spelers Roermond en omgeving
Hey iedereen,
Ik heb zelf een groepje (momenteel 3 man) in omgeving van Roermond. We zijn van plan om met DCI en alles te beginnen maarja we zoeken og 2 á 3 (of meer) mensen voor rainbow / emporer matches. Laat me even weten of iemand intresse heeft.
Dont forget! It's good to be new
Ik heb zelf een groepje (momenteel 3 man) in omgeving van Roermond. We zijn van plan om met DCI en alles te beginnen maarja we zoeken og 2 á 3 (of meer) mensen voor rainbow / emporer matches. Laat me even weten of iemand intresse heeft.
Dont forget! It's good to be new
-
- Adept
Hey hey,
Tis goed dat deze forums nog leven. Maar volgens mij zijn er niet zoveel actieve members of wel? Maarja, we spelen meestal om de 1 á 2 weken op zaterdag i.v.m #$!% up werktijden / stage tijden / nog meer ( ) hobbies
Deze zaterdag niet, volgende week zaterdag zitten we in Venray (hoogst waarschijnlijk) dus pas over 2 weken Waar ergens in Limburg woon je? En hoeveel ervaring?
Tis goed dat deze forums nog leven. Maar volgens mij zijn er niet zoveel actieve members of wel? Maarja, we spelen meestal om de 1 á 2 weken op zaterdag i.v.m #$!% up werktijden / stage tijden / nog meer ( ) hobbies
Deze zaterdag niet, volgende week zaterdag zitten we in Venray (hoogst waarschijnlijk) dus pas over 2 weken Waar ergens in Limburg woon je? En hoeveel ervaring?
-
- Adept
Dat zou ik dus niet doen Ik heb zelf eerst 1 vs 1 tegen een vriend van mij gespeeld. Onze decks waren dus echt slecht. Toen ben ik in Venlo gaan spelen. En ik geloofde mijn ogen gewoon niet hoe snel en vloeiend alles ging. Binnen een half jaar werd ik "pro" ofzo Ik zou gewoon suggereren om eens te kijken en spelen met onze decks, of je eigen. En veel hulp vragen We helpen graag. Binnen no time ben je, eventueel, bereid voor toernooien (wij doen er zelf niet aan Ook al hebben we 1 á 2 decks ervoor wat het makkelijk aan kunnen). We spelen ook voornamelijk casual. Dus geen tournament decks (turn 4 kills). Maar gewoon lekker rustig opbouwend, veel politieke spelletjes inbetween. Ik speel dus geen Elf / Discard decks waarbij je turn 3 kills hebt heh.. Ik kan je best wel es bellen voor wat uitgebreidere info. Er zijn nog meer voordelen heh..
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik zou ook aanraden om met meer ervaren spelers te gaan spelen, grote kans dat je jezelf verkeerde dingen aanleerd als je het samen aan het ontdekken bent.
Overigens, dit forum bestaat al heel wat jaar, altijd vergelijkbaar met nu kwa drukte of misschien iets minder. Meer is leuk, maar zeker niet noodzakelijk voor goede discussies.
mazzel
pi
ik zou ook aanraden om met meer ervaren spelers te gaan spelen, grote kans dat je jezelf verkeerde dingen aanleerd als je het samen aan het ontdekken bent.
Overigens, dit forum bestaat al heel wat jaar, altijd vergelijkbaar met nu kwa drukte of misschien iets minder. Meer is leuk, maar zeker niet noodzakelijk voor goede discussies.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
-
- Adept
-
- Adept
-
- Adept
-
- Adept