Crop Rotation
Vraagje: als ik hem speel en een land tevoorschijn haal, mag ik dan alsnog dat landje gebruiken? b.v ik haal een gaea's cradle en heb 4 wezens in het spel mag ik dan gaea tappen voor 4 mana om een andere instant te spelen b.v?
greetz
Crop Rotation
Moderator: Admins & Moderators
-
- Advanced
Crop Rotation
Love is like a rhino, short-sighted and hasty; if it cannot find a way, it will make a way.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
je zou dus bv kunnen doen, tap craddle, speel rotation, sac craddle, zoek craddle, tap craddle, speel rotation, etc. Is mogelijk zelfs wel een oneindige loop van te bouwen, al heb je dan waarschijnlijk te veel kaarten nodig.
mazzel
pi
je zou dus bv kunnen doen, tap craddle, speel rotation, sac craddle, zoek craddle, tap craddle, speel rotation, etc. Is mogelijk zelfs wel een oneindige loop van te bouwen, al heb je dan waarschijnlijk te veel kaarten nodig.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
-
- Advanced
Hahahaha was niet eens de bedoeling maar dan zou je nog een kaart nodig hebben die een land terughaalt en terug in je hand komt. dus veel te omslachtig. nee was aan het denken. dan kan je gewoon 1 of 2 gaea's craddle in je deck doen en dan zijn ze altijd te zoeken. zo heb je in je 3e beurt met een bird of paradise en 1 a 2 harbringen 5 mana nog ter beschikking.
greetz
greetz
Love is like a rhino, short-sighted and hasty; if it cannot find a way, it will make a way.