Soort van wedstrijd =D
Moderator: Admins & Moderators
Soort van wedstrijd =D
Hey,
Ik ben opzoek naar budget decks van ongeveer 25 euro.
Ik heb al veel gezocht naar verschillende mogelijkheden, en ik vroeg me af of jullie er nog wisten?
Om het plezant te maken zou ik er een soort wedstrijd van maken. Wat is het beste deck dat je kan maken voor 25 euro ^^.
Alle reacties worden met veel zorg geapprecieerd.
Ik ben opzoek naar budget decks van ongeveer 25 euro.
Ik heb al veel gezocht naar verschillende mogelijkheden, en ik vroeg me af of jullie er nog wisten?
Om het plezant te maken zou ik er een soort wedstrijd van maken. Wat is het beste deck dat je kan maken voor 25 euro ^^.
Alle reacties worden met veel zorg geapprecieerd.
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
no pity for the dying,
Ik denk dat een mono-blauw of blauw-wit control deck toch budget kan.
4x Cancel
4x Negate
4x Essense Scatter
4x Flashfreeze
4x Counterspell
4x Faerie Trickery
4x Cursecatcher
4x Foil
4x Mana Leak
4x Sphinx of Jwar Isle
Geen idee of het werkt, en mss ga je met de Sphinx's over budget. Maar de meeste kaarten zijn commons en goedkoop (in euro's), dus ik dacht dat een dure finisher wel kon
4x Cancel
4x Negate
4x Essense Scatter
4x Flashfreeze
4x Counterspell
4x Faerie Trickery
4x Cursecatcher
4x Foil
4x Mana Leak
4x Sphinx of Jwar Isle
Geen idee of het werkt, en mss ga je met de Sphinx's over budget. Maar de meeste kaarten zijn commons en goedkoop (in euro's), dus ik dacht dat een dure finisher wel kon
Je hebt 2 soorten creatures als ik me niet vergis.
Cursecatcher en sphinx. Sphinx is idd een goede finisher.
Maar heb je genoeg met deze creatures?
Als je tegenstander een budget aggro deck heeft...
Kan je dan nog steeds winnen?
Je kunt immers niet alles blijven counteren .
Cursecatcher en sphinx. Sphinx is idd een goede finisher.
Maar heb je genoeg met deze creatures?
Als je tegenstander een budget aggro deck heeft...
Kan je dan nog steeds winnen?
Je kunt immers niet alles blijven counteren .
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no pity for the dying,
Ja, dat is idd waar, en oplossingen daarvoor gaan boven de 25 euro (Pyroclasm en Earthquake oa).
Veel decks spelen toch maar 1 of 2 spells per beurt, maar je hebt wel gelijk. Zeker weenie-decks zijn problematisch. Mss meer 1 mana counters?
Maar is de enige oplossing tegen een aggro-deck dan niet opnieuw een aggro-deck?
Veel decks spelen toch maar 1 of 2 spells per beurt, maar je hebt wel gelijk. Zeker weenie-decks zijn problematisch. Mss meer 1 mana counters?
Maar is de enige oplossing tegen een aggro-deck dan niet opnieuw een aggro-deck?
shadow en zombie zijn goede budget decks heb ik ontdekt
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.
http://manabase.com/autocard.php Card tagging
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
2e deck in dit artikel zou binnen dat budget moeten kunnen:
http://www.magicforums.nl/viewtopic.php?t=2896
mazzel
pi
2e deck in dit artikel zou binnen dat budget moeten kunnen:
http://www.magicforums.nl/viewtopic.php?t=2896
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
@ dutch, heb je daar voorbeelden van dutch? =D
anders zijn we er niet zoveel mee hé .
Zombie is mono black waarschijnlijk.
En shadow heb ik niet echt een idee van
@ Pi, ziet er idd goed uit.
Zijn er eigenlijk budget black decks ofzo. Jullie komen vooral met blauw naar voor . Is blauw dan het beste kleur voor een budget deck?
Zijn er eigenlijk budget black decks ofzo. Jullie komen vooral met blauw naar voor . Is blauw dan het beste kleur voor een budget deck?
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no pity for the dying,
Mwaoh, blauwe counters zijn vaak common en goedkoop, neem Counterspell bijvoorbeeld. Verkrijgbaar vanaf < 1 €.
Een rood-budget-burn deck moet ook goed te doen zijn, als je als finisher Pyromancer Ascension neemt (verkrijgbaar vanaf < 1.5€)
Voor zwart zou ik zwart-rood gaan
Blightning is niet duur, Lightning Bolt is duurder, maar niet duur. Terminate is ook erg budget.
Als je het dan nog voornamelijk zwart houdt, zijn Tendrils of Corruption en Crypt Ripper goede keuzes.
Een rood-budget-burn deck moet ook goed te doen zijn, als je als finisher Pyromancer Ascension neemt (verkrijgbaar vanaf < 1.5€)
Voor zwart zou ik zwart-rood gaan
Blightning is niet duur, Lightning Bolt is duurder, maar niet duur. Terminate is ook erg budget.
Als je het dan nog voornamelijk zwart houdt, zijn Tendrils of Corruption en Crypt Ripper goede keuzes.
shadow ook mono black met al die dauthi dingen, alles flink op pompen met unholy strenght ofzo en tegenstander snel afmaken.Chaos schreef:@ dutch, heb je daar voorbeelden van dutch? =D
(\__/)
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
dat blauw is toeval, ik zou juist eerder verdedigen dat veel andere kleuren beter tot hun recht komen binnen een budget. Blauw is een populaire kleur onder tournooispelers, wat de prijs van bepaalde kaarten omhoog drijft. Groen bijvoorbeeld is een stuk minder populair, waardoor de meeste groene kaarten lager zullen zitten en je dus meer waar voor je geld hebt.
Hoe dan ook, waar moet het deck 25 of minder zijn? Ik bedoel, nedermagic prijs of ebay prijs scheelt nogal. Moet je er vanuit gaan dat de basics aangeschaft moeten worden? Etc.
mazzel
pi
dat blauw is toeval, ik zou juist eerder verdedigen dat veel andere kleuren beter tot hun recht komen binnen een budget. Blauw is een populaire kleur onder tournooispelers, wat de prijs van bepaalde kaarten omhoog drijft. Groen bijvoorbeeld is een stuk minder populair, waardoor de meeste groene kaarten lager zullen zitten en je dus meer waar voor je geld hebt.
Hoe dan ook, waar moet het deck 25 of minder zijn? Ik bedoel, nedermagic prijs of ebay prijs scheelt nogal. Moet je er vanuit gaan dat de basics aangeschaft moeten worden? Etc.
mazzel
pi
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
maar 25 volgens welke prijslijst? 25 op nedermagic kost waarschijnlijk meer in de buurt van 10 op ebay, of in de buurt van 15 in amerikaanse shops. Het is wel handig om een standaard prijslijst aan te geven voor zoiets als dit.
mazzel
pi
maar 25 volgens welke prijslijst? 25 op nedermagic kost waarschijnlijk meer in de buurt van 10 op ebay, of in de buurt van 15 in amerikaanse shops. Het is wel handig om een standaard prijslijst aan te geven voor zoiets als dit.
mazzel
pi
Ok, neem dan maar nedermagic
Of als het kan... deze website
http://www.outpost.be/website/index.php ... &Itemid=32
Of als het kan... deze website
http://www.outpost.be/website/index.php ... &Itemid=32
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no pity for the dying,
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
dat is dus wel een dure site, dus zul je minder kunnen spelen. Ik denk dat zelfs all common dan moeilijk kan zijn, zelfs glory seeker is 25 cent, 0.25*60=15 euro. Dus zelfs als je de meest goedkope kaarten uitzoekt dan heb je al 3/5e van je budget gebruikt. Outpust is zelfs 30 cent voor nieuwe commons en 40 cent voor basic lands (WOW! Met 20 basics is dat al 20 euro die je besteed).
mazzel
pi
dat is dus wel een dure site, dus zul je minder kunnen spelen. Ik denk dat zelfs all common dan moeilijk kan zijn, zelfs glory seeker is 25 cent, 0.25*60=15 euro. Dus zelfs als je de meest goedkope kaarten uitzoekt dan heb je al 3/5e van je budget gebruikt. Outpust is zelfs 30 cent voor nieuwe commons en 40 cent voor basic lands (WOW! Met 20 basics is dat al 20 euro die je besteed).
mazzel
pi