My Deck ( Forest & Swamp )
Moderator: Admins & Moderators
My Deck ( Forest & Swamp )
Eey guys,
wat vinden jullie van mijn deck!!
als er wat kan veranderd worden hoor ik het graag !!
Lands: 24
12x Forest
12x Swamp
Creatures: 20
3x Vengevine
2x Baloth Woodcrasher
1x Mitotic Slime
2x Creakwood Liege
1x Doomgape
1x Mortivore
3x Hypnotic Specter
2x Dread Drone
2x Guul Draz Vampire
2x Giant Scorpion
1x Vampire Nighthawk
Spells: 16
1x Howl of the Night Pack
2x Blanchwood Armor
3x Unholy Strenght
2x Mire's Toll
1x Essence Feed
1x Sanguine Bond
2x Corrupt
4x Doom Blade
Hoop wat van jullie te horen wat je ervan vindt?
als er wat aangepast kan worden hoor ik het graag..
ThnQ guys
GreetZ,
Demon
wat vinden jullie van mijn deck!!
als er wat kan veranderd worden hoor ik het graag !!
Lands: 24
12x Forest
12x Swamp
Creatures: 20
3x Vengevine
2x Baloth Woodcrasher
1x Mitotic Slime
2x Creakwood Liege
1x Doomgape
1x Mortivore
3x Hypnotic Specter
2x Dread Drone
2x Guul Draz Vampire
2x Giant Scorpion
1x Vampire Nighthawk
Spells: 16
1x Howl of the Night Pack
2x Blanchwood Armor
3x Unholy Strenght
2x Mire's Toll
1x Essence Feed
1x Sanguine Bond
2x Corrupt
4x Doom Blade
Hoop wat van jullie te horen wat je ervan vindt?
als er wat aangepast kan worden hoor ik het graag..
ThnQ guys
GreetZ,
Demon
Hey demon, het is altijd om volgende vragen te beantwoorden...
- wat moet jouw deck doen?
- welk formaat speel je gewoonlijk?
- wat voor decks zie je vaak tegenover je?
- zijn er problemen die je zelf al ontdekt hebt?
- met hoeveel mensen speel je, 1 op 1, of multiplayer?
- heb je een budget waar we rekening mee moeten houden?
Wat ik er van vind...
Wrm speel je sanguine bond? De enige kaart is corrupt en nighthawk die je levens kan bij geven. Die zou ik er dus uithalen. Blanchwood is beter in een mono groen deck. Ik zou mss meer nighthawks spelen... Je moet er natuurlijk geen vampire deck van maken, maar die kaart RULES !
Mss giant growth gebruiken en kaartjes om sneller aan mana te geraken, rampant growth bv.
- wat moet jouw deck doen?
- welk formaat speel je gewoonlijk?
- wat voor decks zie je vaak tegenover je?
- zijn er problemen die je zelf al ontdekt hebt?
- met hoeveel mensen speel je, 1 op 1, of multiplayer?
- heb je een budget waar we rekening mee moeten houden?
Wat ik er van vind...
Wrm speel je sanguine bond? De enige kaart is corrupt en nighthawk die je levens kan bij geven. Die zou ik er dus uithalen. Blanchwood is beter in een mono groen deck. Ik zou mss meer nighthawks spelen... Je moet er natuurlijk geen vampire deck van maken, maar die kaart RULES !
Mss giant growth gebruiken en kaartjes om sneller aan mana te geraken, rampant growth bv.
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
no pity for the dying,
Dan nog werkt Sanguine Bond met te weinig kaarten goed samen, naar mijn mening.
Heb je Sanguine Bond liggen en dan pak je geen enkele kaart die ermee samenwerkt. Dat schiet niet echt op.
Heb je Sanguine Bond liggen en dan pak je geen enkele kaart die ermee samenwerkt. Dat schiet niet echt op.
Iron Maiden's gonna get you
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
dark ritual? dark ritual gwn om sneller aan mana te geraken
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no pity for the dying,
Ok ,
maar een vraagie over Dread Drone
hij mag 2 colorless creature in de batllefield zetten maar mag ik ze beide sacrificen tegelijk of alleen 1x per turn..
en waar moet ik me land van halen uit me hand of deck ?
maar een vraagie over Dread Drone
hij mag 2 colorless creature in de batllefield zetten maar mag ik ze beide sacrificen tegelijk of alleen 1x per turn..
en waar moet ik me land van halen uit me hand of deck ?
Je kunt ze onafhankelijk van elkaar sacrificen, dus of je er maar eentje sact of allebei, moet je helemaal zelf weten.
Wat je tweede vraag betreft: Dit is het alombekende misverstand. Mana is wat anders dan landje. Een landje produceert mana. Die mana gaat je mana pool in. Dat is een soort van denkbeeldige portemonnee waar je vervolgens de spells en abilities die je wilt spelen, uit betaalt. En op een gegeven moment (na elke step) wordt de mana die je niet gebruikt hebt, uit die denkbeeldige portemonnee verwijderd.
Het sacrificen van zo'n token werkt dus hetzelfde als een landje dat alleen kleurloze mana produceert,
Wat je tweede vraag betreft: Dit is het alombekende misverstand. Mana is wat anders dan landje. Een landje produceert mana. Die mana gaat je mana pool in. Dat is een soort van denkbeeldige portemonnee waar je vervolgens de spells en abilities die je wilt spelen, uit betaalt. En op een gegeven moment (na elke step) wordt de mana die je niet gebruikt hebt, uit die denkbeeldige portemonnee verwijderd.
Het sacrificen van zo'n token werkt dus hetzelfde als een landje dat alleen kleurloze mana produceert,
nog een vraagje over zoiets bepaald... niet dat ik demon zo'n topic wil stelen hoor
maar radha, heir to keld to wnn blijft die mana. De rode that is. Kun je daarmee gelijk wat spelen, creatures, instants, sorceries, etc. of alleen instants?
maar radha, heir to keld to wnn blijft die mana. De rode that is. Kun je daarmee gelijk wat spelen, creatures, instants, sorceries, etc. of alleen instants?
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no pity for the dying,
Zijn ability triggert in de declare attackers step. Maar aan het einde van die step wordt inderdaad je mana pool geleegd. Dus in principe kun je er alleen instants en abilities mee spelen. Want andere dingen, creatures en sorceries bijv., kun je alleen in je main phase spelen.Chaos schreef:nog een vraagje over zoiets bepaald... niet dat ik demon zo'n topic wil stelen hoor
(Of je moet iets verzinnen dat mana in je mana pool blijft zitten.)