Mijn legendary creatures
Moderator: Admins & Moderators
Mijn legendary creatures
Wat ik al reeds in mijn bezit heb:
Zwart
Akuta, born of ash
Anowon, the ruin sage
Ascendant evincar
Haakon, stromgald scourge
Toshiro Umezawa
Yukora, the Prisoner
Rood
Heartless hidetsugu
Ib Halfheart, Goblin Tactician
Jeska, Warrior Adept
Kazuul, Tyrant of the Cliffs
Groen
Baru, fist of krosa
Wit
Brigid, hero of kinsbaile (zit in een kithkin deck)
Cho-manno revolutionary (zit in een enchantment deck)
Gerrard Capashen
Blauw
Heidar, rimewind master
Higure, the Still Wind
Tomorrow, Azami's Familiar (Ik dacht om hem als general te gaan gebruiken)
Multicolored
Darigaaz, the Igniter (Z,R,G)
Jhoira of the Ghitu (Ik dacht om haar als general te gaan gebruiken, ik heb ergens een deck maar moet er nog groote beestjes in gaan steken)
Nath of the Gilt-Leaf
Numot, the Devastator
Treva, the Renewer
Razia, Boros Archangel
Rhys the Redeemed (Ik dacht om hem als general te gaan gebruiken, voor een token deck. Of deze voor een token deck, of teysa of the hate seed)
Rith, the Awakener
Sygg, River Guide
Teysa, Orzhov Scion (Ik dacht om hem als general te gaan gebruiken, als token deck)
Tolsimir Wolfblood (Ik dacht om hem als general te gaan gebruiken, samen met ryth)
Wat ik nog moet kopen...
Zwart
Balthor the defiled xD (een mono zwart edh deck, een zombie thema'tje, beetje recursion, dredge, etc.)
Drana, kalastria bloodchief
Lim-Dûl the Necromancer
Phage the Untouchable
Seizan, Perverter of Truth
Groen
Kamahl, Fist of Krosa
Rood
Lovisa, coldeyes (heb ik nodig omdat ik een warrior deck zou willen maken)
Mannichi, the Fevered Dream
Wit
Crovax, ascendant hero
eight-and-a-half-tails (Ik dacht om hem/haar als general te gaan gebruiken)
Mangara of corondor
Masako the Humorless
Michiko Konda, Truth Seeker
Oriss, Samite Guardian
Multicolored
Radha, Heir to Keld (gwn omdat ze one hot elf is xD)
Stonebrow, Krosan Hero (in mijn warrior deck samen met coldeyes)
Tsabo Tavoc
Ulasht, the Hate Seed(Ik dacht om hem als general te gaan gebruiken, token deck...)
De post die eerst hieronder stond:
Ok, nu waar om ik dit gedaan heb...
Ik weet dat Pi het haat als ik niet edit maar m'n tekst blijft naar boven springen (en dat vind ik zeer vervelend).
Vraag liever om hulp met het probleem dat je blijkbaar tegen komt dan eigenwijs door te gaan aangezien dat niet echt constructief gaat werken. Meestal is tegen de admin in gaan niet zo'n goed idee.
Ik zou jullie willen vragen of jullie EDH decks hebben met een van de bovengenoemde beesties.
En overal waar er naast sta: 'ik dacht om hem als general te gaan gebruiken'. Of jullie tips voor mij hebben
Al de rest van de creatures zijn meestal niet goed genoeg om te gebruiken in edh, of gebruik ik wel, maar niet als general.
Zo zouden mijn decks er dan min of meer uitzien.
Mono zwart: balthor the defiled
Mono wit: 8.5 tails
Mono blauw: tomorrow, azami's familiar
Rood-blauw: Jhoira of the ghitu
En éen van de volgende voor een token deck... maar ik weet niet welke het beste zou zijn xD
Groen-wit: rhys the redeemed, tolismir wolfblood (ik denk dat rhys de betere keuze is voor een token deck, en tolismir gewoon in het deck te laten zitten)
Zwart-wit: Teysa, orzhov scion
Rood-Groen: Ulasht, the hate seed
Ajb, pi
Zwart
Akuta, born of ash
Anowon, the ruin sage
Ascendant evincar
Haakon, stromgald scourge
Toshiro Umezawa
Yukora, the Prisoner
Rood
Heartless hidetsugu
Ib Halfheart, Goblin Tactician
Jeska, Warrior Adept
Kazuul, Tyrant of the Cliffs
Groen
Baru, fist of krosa
Wit
Brigid, hero of kinsbaile (zit in een kithkin deck)
Cho-manno revolutionary (zit in een enchantment deck)
Gerrard Capashen
Blauw
Heidar, rimewind master
Higure, the Still Wind
Tomorrow, Azami's Familiar (Ik dacht om hem als general te gaan gebruiken)
Multicolored
Darigaaz, the Igniter (Z,R,G)
Jhoira of the Ghitu (Ik dacht om haar als general te gaan gebruiken, ik heb ergens een deck maar moet er nog groote beestjes in gaan steken)
Nath of the Gilt-Leaf
Numot, the Devastator
Treva, the Renewer
Razia, Boros Archangel
Rhys the Redeemed (Ik dacht om hem als general te gaan gebruiken, voor een token deck. Of deze voor een token deck, of teysa of the hate seed)
Rith, the Awakener
Sygg, River Guide
Teysa, Orzhov Scion (Ik dacht om hem als general te gaan gebruiken, als token deck)
Tolsimir Wolfblood (Ik dacht om hem als general te gaan gebruiken, samen met ryth)
Wat ik nog moet kopen...
Zwart
Balthor the defiled xD (een mono zwart edh deck, een zombie thema'tje, beetje recursion, dredge, etc.)
Drana, kalastria bloodchief
Lim-Dûl the Necromancer
Phage the Untouchable
Seizan, Perverter of Truth
Groen
Kamahl, Fist of Krosa
Rood
Lovisa, coldeyes (heb ik nodig omdat ik een warrior deck zou willen maken)
Mannichi, the Fevered Dream
Wit
Crovax, ascendant hero
eight-and-a-half-tails (Ik dacht om hem/haar als general te gaan gebruiken)
Mangara of corondor
Masako the Humorless
Michiko Konda, Truth Seeker
Oriss, Samite Guardian
Multicolored
Radha, Heir to Keld (gwn omdat ze one hot elf is xD)
Stonebrow, Krosan Hero (in mijn warrior deck samen met coldeyes)
Tsabo Tavoc
Ulasht, the Hate Seed(Ik dacht om hem als general te gaan gebruiken, token deck...)
De post die eerst hieronder stond:
Ok, nu waar om ik dit gedaan heb...
Ik weet dat Pi het haat als ik niet edit maar m'n tekst blijft naar boven springen (en dat vind ik zeer vervelend).
Vraag liever om hulp met het probleem dat je blijkbaar tegen komt dan eigenwijs door te gaan aangezien dat niet echt constructief gaat werken. Meestal is tegen de admin in gaan niet zo'n goed idee.
Ik zou jullie willen vragen of jullie EDH decks hebben met een van de bovengenoemde beesties.
En overal waar er naast sta: 'ik dacht om hem als general te gaan gebruiken'. Of jullie tips voor mij hebben
Al de rest van de creatures zijn meestal niet goed genoeg om te gebruiken in edh, of gebruik ik wel, maar niet als general.
Zo zouden mijn decks er dan min of meer uitzien.
Mono zwart: balthor the defiled
Mono wit: 8.5 tails
Mono blauw: tomorrow, azami's familiar
Rood-blauw: Jhoira of the ghitu
En éen van de volgende voor een token deck... maar ik weet niet welke het beste zou zijn xD
Groen-wit: rhys the redeemed, tolismir wolfblood (ik denk dat rhys de betere keuze is voor een token deck, en tolismir gewoon in het deck te laten zitten)
Zwart-wit: Teysa, orzhov scion
Rood-Groen: Ulasht, the hate seed
Ajb, pi
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no tears for the slain ...
no pity for the dying,
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Re: Mijn legendary creatures
Deze zou ik overwegen, al zou ik in het geval van Gerrard eerder Sisay spelen en zorgen dat je hem op kan zoeken.Chaos schreef:Gerrard Capashen
Sygg, River Guide
Kamahl, Fist of Krosa
Teysa is leuk met bv darkest hour. Extra kaarten is goed en Sygg geeft ze je voor een lage prijs zonder overdreven goed te zijn. Balthor weet je al. Kamahl vormt met best wel wat kaarten stone rain met buyback.
Ik zou Jhoira flink afraden. Ze is een beruchte generaal en zal heel veel haat aantrekken.
Ik zou ook eerst focussen op 1 deck en later pas meer bouwen. 100 kaarten zijn er veel om over te denken.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Jibz zou je soms geïnteresseerd zijn om dat deck te posten?
En lim en rhys en tolsimir .
Het moet fantastisch zijn met een zusje dat magic speelt. Hier is het vader broer en ik thuis xD.
Ik werp graag eens een blik om andere hun deck. Niet om te copy'en maar gwn een ideetje te krijgen .
@Pi,
Hoe bedoel je dat sygg een goed deck kan worden?
Moet je dan niet mono merfolk gaan?
Het was ook niet mijn plan om gerrard te spelen als general. Maar hem gewoon in het deck laten zitten .
Mono wit was ik van plan om 8.5 tails te spelen. Weet alleen niet hoe je precies moet winnen met hem. Decks die ik al gevonden heb werken meestal met lifegain en felidar sovereign of zoiets.
Ik vraag me af wat is eigenlijk de meest beruchte generaal?
Buiten rofellos die banned is natuurlijk xD.
Het nadeel is ook met darkest hour dat je gepest zit met teysa haar andere ability... Je kan dan toch geen witte spirits in het spel gaan removen... Alles is immers zwart.
En lim en rhys en tolsimir .
Het moet fantastisch zijn met een zusje dat magic speelt. Hier is het vader broer en ik thuis xD.
Ik werp graag eens een blik om andere hun deck. Niet om te copy'en maar gwn een ideetje te krijgen .
@Pi,
Hoe bedoel je dat sygg een goed deck kan worden?
Moet je dan niet mono merfolk gaan?
Het was ook niet mijn plan om gerrard te spelen als general. Maar hem gewoon in het deck laten zitten .
Mono wit was ik van plan om 8.5 tails te spelen. Weet alleen niet hoe je precies moet winnen met hem. Decks die ik al gevonden heb werken meestal met lifegain en felidar sovereign of zoiets.
Ik vraag me af wat is eigenlijk de meest beruchte generaal?
Buiten rofellos die banned is natuurlijk xD.
Het nadeel is ook met darkest hour dat je gepest zit met teysa haar andere ability... Je kan dan toch geen witte spirits in het spel gaan removen... Alles is immers zwart.
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no pity for the dying,
Niet helemaal.pi schreef:Oy,
in EDH decks? Het gaat hem om advies voor de beste generaal.
mazzel
pi
quote:
Ik heb gewoon al mijn legendary's vermeld. Maar sommige zitten in het deck, maar gebruiken iemand anders als general.
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no pity for the dying,
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
kun je dan duidelijk specificeren wat je wel wilt bereiken met je post? Het is namelijk voor mij niet duidelijk, en waarschijnlijk dus ook niet voor anderen. Of is dit wel bedoelt voor traden? Dan staat het duidelijk in het verkeerde forum.
mazzel
pi
kun je dan duidelijk specificeren wat je wel wilt bereiken met je post? Het is namelijk voor mij niet duidelijk, en waarschijnlijk dus ook niet voor anderen. Of is dit wel bedoelt voor traden? Dan staat het duidelijk in het verkeerde forum.
mazzel
pi
Nee nee, niet bedoelt om te traden xD
Helemaal niet.
Het is gwn om te vragen ofdat jullie advies hebben voor sommige legendary's die hier boven vermeld staan. En of jullie leuke tips weten voor met sommige generals te spelen.
Of jullie zelf edh decks hebben met sommige generals die hierboven vermeld staan.
Helemaal niet.
Het is gwn om te vragen ofdat jullie advies hebben voor sommige legendary's die hier boven vermeld staan. En of jullie leuke tips weten voor met sommige generals te spelen.
Of jullie zelf edh decks hebben met sommige generals die hierboven vermeld staan.
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no pity for the dying,
Ik zou mijn deck geen advies noemen Het is niet toernooiwaardig aangezien ik ver over de 60 kaarten zit en het is verre van professioneel.
Mn zusje heeft alleen een intro packje Selesnya united met een paar kleine aanpassingen, nl dat er een nullmage shepherd minder in zit en een Qasali pridemage bij is gedaan. Er is nog iets maar die ben ik vergeten.
Ik zal mijn deck (die waar Lim in zit) zsm even posten
Mn zusje heeft alleen een intro packje Selesnya united met een paar kleine aanpassingen, nl dat er een nullmage shepherd minder in zit en een Qasali pridemage bij is gedaan. Er is nog iets maar die ben ik vergeten.
Ik zal mijn deck (die waar Lim in zit) zsm even posten
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Ik heb het geweten maar ik heb het niet meer paraat
of tog wel? *googlet*
Hmm ineens weet ik het weer hihihi
Met general enzo ja maar wat heeft een general voor voordeel dat hij in je command zone ligt? Alleen dat hij geen plek in je hand inneemt?
Maar voor we off topic gaan, aan precies 100 kaarten kom ik denk ik niet en voor mijn Blauw moet ik nog een rood/zwart/blauwe legend hebben zodat ik alles mag casten . Voor mn Rood kan ik wel een zwart/rode vinden zoals... Lim's paladin is niet legend tog? Dan maar... Shit ik heb geen rood/zwarte legend... en ja ik heb net mn hele rood lopen doorzoeken xD
of tog wel? *googlet*
Met general enzo ja maar wat heeft een general voor voordeel dat hij in je command zone ligt? Alleen dat hij geen plek in je hand inneemt?
Maar voor we off topic gaan, aan precies 100 kaarten kom ik denk ik niet en voor mijn Blauw moet ik nog een rood/zwart/blauwe legend hebben zodat ik alles mag casten . Voor mn Rood kan ik wel een zwart/rode vinden zoals... Lim's paladin is niet legend tog? Dan maar... Shit ik heb geen rood/zwarte legend... en ja ik heb net mn hele rood lopen doorzoeken xD
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
probeer anders hier ff te kijken voor inspiratie, sowieso goed idee voor mensen die EDh willen gaan spelen:
http://www.starcitygames.com/magic/mult ... _Kits.html
http://www.starcitygames.com/magic/mult ... art_2.html
mazzel
pi
probeer anders hier ff te kijken voor inspiratie, sowieso goed idee voor mensen die EDh willen gaan spelen:
mazzel
pi
he he, die artikels heb ik al verschillende keren gelezen.pi schreef:Oy,
mazzel
pi
Ik ben niet nieuw voor EDH hoor, ik ben gwn opzoek naar m'n eigen deck om te maken. Meestal leen ik het gwn van een vriend... Maar ooit moet je zelf wel eentje maken hé
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no pity for the dying,
Ik dacht het al toen je vertelde dat je een 60 kaarten deck had . Ik dacht hu... is hij nu over EDH aan het praten of niet xDJibz schreef:Ik heb het geweten maar ik heb het niet meer paraat
of tog wel? *googlet*
@iedereen die iets weet van het forum zelf...
Weten jullie soms hoe je in 1 post op 2 mensen kan quoten? Zodat ik dit in 1 post kan plaatsen?
No mercy for the weak,
no pity for the dying,
no pity for the dying,