regenerate Knight of the Holy Nimbus
Moderator: Admins & Moderators
regenerate Knight of the Holy Nimbus
Knight of the Holy Nimbus
Deze kaart regenerate automatisch , maar kan een beurt tegengehouden worden door 2 mana te betalen. Daarna komt hij terug in het veld
of lees ik dit verkeerd...
"2:Knight of the Holy Nimbus can't be regenerated this turn"
Nu is de vraag of hij ook regenerate wanneer hij "-2/-2 till end of turn " ofzo krijgt
Deze kaart regenerate automatisch , maar kan een beurt tegengehouden worden door 2 mana te betalen. Daarna komt hij terug in het veld
of lees ik dit verkeerd...
"2:Knight of the Holy Nimbus can't be regenerated this turn"
Nu is de vraag of hij ook regenerate wanneer hij "-2/-2 till end of turn " ofzo krijgt
Nee regeneraten blijft niet liggen, het gebeurt of het gebeurt niet. Als een vijand zorgt dat hij niet kan regeneraten kan je dat niet achteraf nog doen
Nee, de ruling van regeneration is
Regenerate [permanent]" means "The next time [permanent] would be destroyed this turn, instead remove all damage from it and tap it. If it's an attacking or blocking creature, remove it from combat." Because it's a replacement effect, it must be active before the attempted destruction event. Abilities that trigger from damage being dealt still trigger even if the permanent regenerates
Damage wordt ervanaf gehaald maar -2/-2 until end of turn is geen damage. Je kan hem wel regeneraten maar daar sgiet je niks mee op
Regenerate [permanent]" means "The next time [permanent] would be destroyed this turn, instead remove all damage from it and tap it. If it's an attacking or blocking creature, remove it from combat." Because it's a replacement effect, it must be active before the attempted destruction event. Abilities that trigger from damage being dealt still trigger even if the permanent regenerates
Damage wordt ervanaf gehaald maar -2/-2 until end of turn is geen damage. Je kan hem wel regeneraten maar daar sgiet je niks mee op
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
ah okJibz schreef:Nee regeneraten blijft niet liggen, het gebeurt of het gebeurt niet. Als een vijand zorgt dat hij niet kan regeneraten kan je dat niet achteraf nog doen
denk da ik het snap
Dus als Knight of the Holy Nimbus dood gaat, komt die onmiddelijk terug in het veld (Tapped) door regenerate .
Als de tegenstander dat niet toe wilt laten moet hij VOOR er damage wordt gedaan 2 mana tappen
klopt dit ?
Alleen vind ik het raar dat Knight of th holy Nimbus getapt moet worden wanneer hij regenerate toepast.
Hij komt niet terug. Hij gaat gewoon nooit weg.Underdog schreef:(...)
ah ok
denk da ik het snap
Dus als Knight of the Holy Nimbus dood gaat, komt die onmiddelijk terug in het veld (Tapped) door regenerate .
Als de tegenstander dat niet toe wilt laten moet hij VOOR er damage wordt gedaan 2 mana tappen
klopt dit ?
Alleen vind ik het raar dat Knight of th holy Nimbus getapt moet worden wanneer hij regenerate toepast.
Als je een creature regenerate (lees: een regeneration shield gegeven hebt), dan op het moment dat hij dreigt dood te gaan (door lethal damage of een destroy effect), gaat hij in plaats daarvan niet dood, maar wordt hij ge-regenerate (en blijft hij dus op de battlefield). Maar als dit gebeurt, dan moet je het creature tappen (en wordt het uit combat gehaald).
Als iemand dus een effect heeft gespeeld dat hij niet kan regeneraten, gaat hij gewoon onherroepelijk dood.
Iron Maiden's gonna get you
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Je bedoelt combat damage?Underdog schreef:Maar dat moet dus voor er damage wordt gegeven gebeuren , niet ?
Ja, combat damage gaat niet meer via de stack. Dus je krijgt dan geen kans meer om nog te reageren, dus moet je de ability voor het uitdelen van combat damage spelen (op zijn laatst dus in de declare blockers step).
Nee, nadat...Underdog schreef:ah ok
dus heel simpel
wanneer tegenstander aanvalt met creature moet hij ook onmiddelijk 2 mana tappen om regeneration te stoppen... VOORDAT ik men creatures kies om mee te verdedigen
Priority om instants en abilities te spelen krijg je in elke step zeg maar aan het einde van die step.
Dus eerst blockers declaren, dan kun je reageren.
En dan is de combat damage step.
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Het kost wel 2 mana... Het is inderdaad makkelijk om het te betalen, maar het stuurt de pannen van de tegenstander vaak wel in de war.
Persoonlijk vind ik het een erg goede weenie.. Zit dan ook in mijn witte weeniedeck..
Persoonlijk vind ik het een erg goede weenie.. Zit dan ook in mijn witte weeniedeck..
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
*This message is printed on 100% recycled electrons*
ja heb hem ook 3 keer in mijn wit deck samen met 2
Outrider en-Kor.
Dus had ik eigenlijk een zeer sterk duo wanneer ze beid op het veld stonden
Maar ik heb natuurlijk nog Pariah en Cho-Manno, Revolutionary
Outrider en-Kor.
Dus had ik eigenlijk een zeer sterk duo wanneer ze beid op het veld stonden
Maar ik heb natuurlijk nog Pariah en Cho-Manno, Revolutionary
Je zou kaarten als squelch oid kunnen gebruiken, om de ability te counteren, maar dan kan ie em gewoon weer doen...
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
hmmm zou wel een toffe kaart zijn
en een equipment kaart met shroud zoals Whispersilk Cloak? Zou da helpen ?
en een equipment kaart met shroud zoals Whispersilk Cloak? Zou da helpen ?