Spelen! 2: The return of the thread

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Jibz
Wizard

Spelen! 2: The return of the thread

Bericht door Jibz »

Thread naam is een slechte grap niet op letten.
Heb deze week nog geen colleges en heb wel zin om weer eens een goed rondje magic te spelen. Heeft er iemand (of een paar iemanden, is wel zo leuk) tijd/zin om eens ergens te gaan spelen?
Ik kan doordeweeks gratis reizen met mn OV kaart dus als de afstand een beetje te doen is qua tijd kan ik op redelijk veel plekken komen. Zaterdag en zondag gaat voor mij lastiger worden.
Iemand interesse?
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Wat mij betreft had je het best in dezelfde thread mogen houden hoor.

Ik zou hooguit donderdagavond wat mensen kunnen verwelkomen, maar moet er wat van mijn werk voor afzeggen (nouja, negeren), dus het moet dan wel echt interessant zijn.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Hikaru
Advanced

Bericht door Hikaru »

Depends where, maar ik zou kunnen komen! Niet dat ik uberhaupt m'n deck(s) klaar heb, maar ik weet dat genoeg mensen hier meerdere hebben + het zou nice zijn om wat gezichten bij wat forummers te kunnen plaatsen ^^ + kan ik ook wat meer leren 8D
JaapBroeders
Expert
Contacteer:

Bericht door JaapBroeders »

In Breda ben je welkom hoor ;-)
Volgende week heb ik waarschijnlijk weer een doordeweeks-avondje met wat magic-dudes...
-------- hier afknippen ----------
Dragonheart
Sorcerer
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Ik heb ook wel interesse. Het kan hier indien nodig.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Jibz
Wizard

Bericht door Jibz »

Ok das al flink wat interesse jippie
Ik had het inderdaad in dezelfde thread kunnen houden maar ik was simpelweg te lui om hem op te zoeken :P
@jaapbroeders met volgende week bedoel je dan komende week of de week vanaf 31 januari? Vanaf de 31e zou op zich ook kunnen maar dan wordt mijn beschikbaarheid iets ingeperkt omdat ik dan weer colleges heb :P Weet nog niet in welke werkgroep ik zit dus ook niet wanneer ik tijd heb, maar als ik naar mn collegerooster van vorig semester kijk zou wel goed moeten komen.
@Dragonheart als we dat groepje van de vorige keer weer bij elkaar kunnen krijgen op tijd zou het weer leuk kunnen worden ;)
Wacht nog even op meer reacties
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
JaapBroeders
Expert
Contacteer:

@jibz; De week vanaf 31 januari, deze week heb ik andere verplichtingen helaas.. ik post wel een topicje tegen die tijd
Donnie Darko
Wizard

Bericht door Donnie Darko »

Ik ben er altijd voor te vinden. Ik weet alleen nog niet helemaal zeker hoe ik dan met mijn tijd zit. Zodra er een datum en tijd is zal ik wel even doorgeven of het me schikt!
Work is the curse of the drinking class
Jibz
Wizard

Bericht door Jibz »

Nou ja voor de data ben ik deze week dus de hele week beschikbaar, volgende week post ik wel meer over mijn collegerooster
BSRuben
Adept
Contacteer:

Bericht door BSRuben »

Donderdagavond ben ik in Amsterdam, mocht het doorgaan kom ik misschien ook wel even langs. Hangt er alleen vanaf hoe mijn stage vordert die dag..
Jibz
Wizard

Re: Spelen! 2: The return of the thread

Bericht door Jibz »

Ik heb mijn collegerooster geordend, dit is mijn beschikbaarheid vooralsnog:
Maandag ben ik 17:00 uur klaar, dus dan ongeveer 7 uur thuis als ik gelijk wegga... Enige manier waarop ik op die dag zou kunnen spelen is als ik bij mn broer slaap en het in de buurt van Ledien is
Dinsdag (op 12 april na) 13:00 uur klaar, dus daar valt wel wat te regelen
Woensdag 15:00 uur klaar, op die dag zal ik meestal bij mn broer in Leiden logeren, plan accordingly
Donderdag 14:00 uur klaar, valt ook wel wat te regelen
Vrijdag 13:00 uur klaar, idem

Dit is echter alleen mijn collegerooster. ik weet niet op welke dagen ik hoelang druk zal zijn met voorbereidingen. Mn volledige beschikbaarheid komt volgende week dus, als ik daar een beetje benul van heb, maar ga voor deze week nog maar van deze tijden uit. Hoe zit het met jullie? Ik wil nog wel wat regelen binnenkort ^^
@jaapbroeders: wanneer wilden jullie je doordeweekse avondje doen?
BSRuben
Adept
Contacteer:

Bericht door BSRuben »

Ik ben iedere dag van 9 tot 17h met stage bezig, dus ik kan doordeweeks alleen 's avonds in Amsterdam / Haarlem
JaapBroeders
Expert
Contacteer:

Jibz schreef:@jaapbroeders: wanneer wilden jullie je doordeweekse avondje doen?
Deze week is echt te hectisch, misschien volgende week?
Jibz
Wizard

Bericht door Jibz »

Prima wat mij betreft... moet alleen even een datum hebben.
Vrijdag wordt trouwens college van 1 tot 3.... had mn rooster nog niet compleet.
Jibz
Wizard

Bericht door Jibz »

Hoe staat iedereen er inmiddels voor? Ik heb echt erg zin om te spelen, in principe kan ik buiten mn eerder geposte collegeuren als ik het maar genoeg van tevoren weet...
Plaats reactie