nieuwe boosters

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
rednas
Advanced
Berichten: 18
Lid geworden op: do jan 13, 2011 2:31 pm

nieuwe boosters

Bericht door rednas »

ik wil nieuwe boosters kopen. Bij welke editie had ik de meeste kans voor een planeswalker? (welke maakt eigenlijk niet uit)

ik weet dat ook een mogelijkheid is om duel decks te kopen maar welk raden jullie mij dan aan.

alvast bedankt
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Bericht door BanzaiCopter »

Lorwyn begonnen de planeswalkers.. Vervolgens M10, Eldrazi, M11 en de nieuwe mirrodin series..

Wat je ook kunt doen isss..

www.magiccardmarket.eu
Magic -> Singles
Serie list -> Zoek serie
Filter -> Mythic / rare

En daar heb je de lijst + prijs van de meeste :)

Of je ruilt ze gewoon :D
Gebruikersavatar
BSRuben
Adept
Berichten: 278
Lid geworden op: vr jan 21, 2011 10:25 am
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Bericht door BSRuben »

Als je gewoon in Nederland wilt kopen raad ik je de site www.magicunited.nl aan. Ze hebben hier ontzettend veel kaarten en het meeste is wel in stock. Van de NL webwinkels tot nu toe de goedkoopste die ik tegen ben gekomen.
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Lolloler »

En mocht je toch perse boosters willen kopen ipv singles, kun je het best M11 booster kopen. Bijvoorbeeld bij www.boosterz.nl, daar zijn boosters €2,65 per stuk.
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Bericht door Jibz »

Mn broer kreeg Garruk in een booster Lorwyn... pas later kwam ik derachter hoeveel die waard was.
Op dat moment snapte ik nog steeds niet hoe planeswalkers nou werkten
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Lolloler »

Jibz schreef:Mn broer kreeg Garruk in een booster Lorwyn... pas later kwam ik derachter hoeveel die waard was.
Op dat moment snapte ik nog steeds niet hoe planeswalkers nou werkten
In het begin vonden de meeste spelers de planeswalkers ook maar een slechte toevoeging, maar nu woorden ze door iedereen gretig gebruikt. :P
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Bericht door BanzaiCopter »

Voor goedkopere boosters zou ik toch voor www.summoner.nl gaan :)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

De nieuwere core sets hebben elk 5 walkers. Geen andere sets hebben er zo veel behalve Lorwyn. Lorwyn had nog het oude rare systeem, maar wete niet precies hoe de kansen zich verhouden. Ik dacht wel dat mythics zeldzamer zijn dan zulke rares. Je kunt ook nog kijken naar het aantal rares / mythics in de sets. Ik zou waarschijnlijk uiteindelijk concluderen dat je het best lorwyn kunt kopen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Lolloler »

pi schreef:De nieuwere core sets hebben elk 5 walkers. Geen andere sets hebben er zo veel behalve Lorwyn. Lorwyn had nog het oude rare systeem, maar wete niet precies hoe de kansen zich verhouden. Ik dacht wel dat mythics zeldzamer zijn dan zulke rares. Je kunt ook nog kijken naar het aantal rares / mythics in de sets. Ik zou waarschijnlijk uiteindelijk concluderen dat je het best lorwyn kunt kopen.
Alleen Lorwyn is lastig te vinden, en vaak ook duurder. Dat is dan weer de andere kant van het verhaal! :P

Uiteindelijk kun je denk gewoon het best singles kopen, want om boosters te openen en zo aan je kaarten te komen is altijd lastiger.
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Plaats reactie